احتمال جدایی دو بازیکن پرسپولیس قوت گرفت

صادق محرمی با دیناموزاگرب به توافق شفاهی رسیده و پس از بازی برگشت مقابل الجزیره امارات در مرحله یک‌هشتم نهایی لیگ قهرمانان آسیا با پرسپولیسی‌ها خداحافظی خواهد کرد.

 باتوجه به بسته بودن پنجره نقل و انتقالات تابستانی پرسپولیس، مسئولان این باشگاه مدت‌هاست به فکر تمدید قرارداد بازیکنان افتاده‌اند. مذکرات شروع شده اما فقط شجاع خلیل‌زاده و بوژیدار رادوشوویچ تاکنون قرارداد خود را تمدید کرده‌اند.

در این راستا گفته می‌شود فرشاد احمدزاده نیز پس از آشتی‌کنان با برانکو در پرسپولیس ماندنی خواهد شد. محمد انصاری هم که ظاهراً یک سال دیگر با پرسپولیس قرارداد دارد. وحید امیری و کمال کامیابی‌نیا نیز پس از وعده حمیدرضا گرشاسبی برای بخشیدن جرائم و پرداخت مطالبات فصل گذشته به تمدید قرارداد خود نزدیک شده‌اند. اما شنیدیم جدایی ۲ بازیکن سرخپوش از پرسپولیس قطعی است. صادق محرمی با دیناموزاگرب به توافق شفاهی رسیده و پس از بازی برگشت مقابل الجزیره امارات در مرحله یک‌هشتم نهایی لیگ قهرمانان آسیا با پرسپولیسی‌ها خداحافظی خواهد کرد.

مدافع انرژیک و جوان پرسپولیس این موضوع را به اطلاع همبازیان خود رسانده و شانس ماندن او در این تیم حتی یک درصد هم نیست!

صادق محرمی می‌خواهد در جام ملت‌های آسیا در امارات در تیم ملی بازی کند و خوب می‌داند کارلوس کی‌روش در صورتی او را دعوت می‌کند که لژیونر باشد. بازی در دیناموزاگرب یا هر تیم اروپایی دیگری می‌تواند درهای تیم ملی را به روی صادق محرمی باز کند.

کاوه رضایی هم که مدت‌ها به تیم ملی دعوت نمی‌شد پس از درخشش در لیگ بلژیک دوباره در لیست کارلوس کی‌روش قرار گرفت و حالا صادق محرمی هم می‌خواهد همان مسیر را طی کند.

نفر دوم که جدایی‌اش از پرسپولیس قطعی است محسن مسلمان است. هافبکی که رابطه‌اش با برانکو شکرآب شده و با وجود اصرار و حمایت هواداران پرسپولیس، مرد کروات او را نبخشید که نبخشید! یک لگد به بطری آب (پس از تعویض در بازی با الهلال عربستان) و غرولند در رختکن کار دست محسن مسلمان داد. ظاهراً مسلمان از الخور پیشنهاد دارد و می‌خواهد به لیگ ستارگان قطر برود.