شفر و یک تصمیم تازه در استقلال

هفته‌های قبل هر‌گاه مهدی رحمتی درون دروازه استقلال قرار می‌گرفت شفر از بازی دادن به حسین حسینی در بازی‌های بعد می‌گفت و مشخص بود قصد دارد به طور همزمان و به صورت چرخشی از هر دو دروازه‌بان استفاده کند تا به جای یک دروازه‌بان خوب و آماده دو دروازه‌بان داشته باشد.

اما این بار شرایط فرق دارد و مهدی رحمتی مرد شماره یک استقلال شده و مادامی که درون چهارچوب دروازه استقلال خوب کار کند جایگاهش حفظ خواهد شد و حسین حسینی برای اینکه دوباره دروازه‌بان اول استقلال شود باید منتظر لغزش مهدی رحمتی درون دروازه استقلال باشد.

شفر این تصمیم را در پی رفتار حسین حسینی گرفت که در پایان بازی با پیکان در اینستاگرام خود از خداحافظی حرف زد که شفر به این رفتار دروازه‌بان جوان تیمش ایراد گرفت و او را نصیحت کرد.

مهدی رحمتی در بازی با سپاهان نمایش خوبی داشت و در بازی با خونه‌به‌خونه در بازی پایانی جام‌حذفی هم مرد شماره یک استقلال خواهد بود و اگر در این بازی دچار لغزش نشود مقابل ذوب‌آهن هم بازی خواهد کرد.

این در حالی است که حسین حسینی برای اینکه باز هم به اردوی تیم ملی دعوت شود نیازمند این است باز هم برای استقلال بازی کند. هر چند مهدی رحمتی مدت‌‌هاست از دید کی‌روش خارج شده و اگر قرار به دعوت دروازه‌بان از استقلال باشد حسینی در اولویت است.

شفر معتقد است این رفتار از ستاره‌های جوان تیمش خیلی هم عجیب نیست اما در عین حال تلاش می‌کند با توصیه و تنبیه آنها را به خود بیاورد. او پیش‌تر هم در برخورد با مهدی قائدی چند روزی او را به تمرین امید استقلال فرستاد تا متنبه شود.

به هر صورت بر اساس تصمیم جدید شفر، مهدی رحمتی تا اطلاع ثانوی مرد شماره یک استقلال شده است.