برانکو: آیا نباید از مترجمم ناراحت باشم؟

 برانکو ایوانکوویچ در حاشیه تمرین پرسپولیس در جمع خبرنگاران گفت: دو سه روز استراحت کردیم. خوشحالم بچه‌ها سرحال هستند و می‌دانیم بازی‌های سختی در آسیا داریم. می‌خواهیم با این دو بازی این فصل درخشان را به خوبی تمام کنیم. آنچه من را خوشحال می‌کند انگیزه‌ای است که در بین بازیکنان می‌بینم. یکبار دیگر به بازیکنانم تبریک می‌گویم. به علیپور به خاطر آقای گلی تبریک می‌گویم و در همه رکوردها بهترین بودیم.

برانکو در مورد وضعیت الجزیره امارات گفت: آن‌ها فصل خوبی نداشتند اما توانستند خودشان را نجات بدهند. حریف بسیار سرسختی هستند اما از گزینه برنده بودن خودمان کوتاه نمی‌آییم. به هر حال بازی‌های بین المللی است و نتیجه نامشخص است.

سرمربی پرسپولیس در مورد وضعیت مهاجمان پرسپولیس و غیبت منشا اظهار داشت: منشا مجبور بود برای تعویض پاسپورتش برود. انتظار داریم علیپور برای بازی با الجزیره آماده شود. نمی‌خواهیم ریسک کنیم و ۷ روز وقت داریم و زمان کافی داریم که به شرایط خوب خودش برگردد.

وی در مورد برنامه‌هایش برای فصل آینده پرسپولیس گفت: قبلا هم گفتم نگرانی و ترسی برای فصل آینده ندارم و قویتر از این فصل خواهیم بود. عامل خوش بینی‌ام همین بازیکنان هستند. عملا سه بازیکن جدید داریم. عالیشاه از سربازی برگشته و نوراللهی هم همین طور و همچنین بشار رسن را داریم که در این فصل خیلی در خدمت ما نبود. مهم نیست که این پنجره نقل و انتقالات باز شود یا نه.

برانکو در مورد اینکه از مترجمش ناراحت است، گفت: بله آیا نباید ناراحت باشم؟ نه فقط از او بلکه از شما هم ناراحتم که چنین چیزی می پرسید.

سرمربی پرسپولیس در مورد شایعه‌هایی که در فضای مجازی منتشر شده گفت: کدام شایعات؟ شایعه همیشه وجود دارد.