14 روز تا پایان کار ستاره پرسپولیس در تیم برانکو!

محسن مسلمان که در تلاش برای بقای نامش در لیست پرسپولیس است تنها 2 هفته برای تغییر ذهنیت برانکو ایوانکوویچ فرصت دارد. سرمربی پرسپولیس با توجه به بی‌انضباطی و حاشیه‌های درون تیمی این بازیکن، از مدتی پیش نام او را در لیست ابتدایی قرار نمی‌دهد و بارها در برابر تشویق‌های هواداران نیز مقاومت کرده است.

مسلمان که زیر نظر برانکو توانست بار دیگر در قامت ستاره ظاهر شود و از دوران ناکامی و حاشیه فاصله بگیرد، از نیم فصل دوم شرایطی مشابه گذشته را دنبال کرده است که مسیر بین او و برانکو را فاصله انداخت.

برانکو در طول هفته‌های گذشته نام این هافبک را در لیست ابتدایی تیمش قرار نداده است و تنها مقابل سایپا که به ستاره‌های اصلی تیمش استراحت داد به او فرصت بازی رسید. مسلمان در بازی مقابل سپیدرود نیز فرصتی کوتاه برای حضور در زمین به دست آورد تا برانکو اینچنین همراه با شادی هواداران خواسته آنها را در آخرین بازی فصل اجابت کند. هرچند در پایان همان دیدار و در جشن قهرمان او به همراه مترجم تیم افتضاحی دیگر را با دیالوگ عجیب رقم زدند.

اکنون اما به روزهای پایانی حضور این بازیکن در پرسپولیس نزدیک و نزدیک‌تر می‌شویم؛ تنها 14 روز به آخرین جدال فصل پرسپولیس باقی مانده و در پایان دیدار برگشت مقابل الجزیره امارات بعید است این بازیکن بار دیگر بتواند در دوران سرمربیگری برانکو با پیراهن دلخواهش به میدان برود.

کلید واژه‌های مصاحبه روز گذشته برانکو نیز چنین تصوری را به یقین نزدیک‌تر می‌کند که مسلمان تنها 180 دقیقه در دو دیدار رفت و برگشت مقابل الجزیره امارات در لیگ قهرمانان آسیا مهمان پرسپولیس خواهد بود. برانکو در مصاحبه امروز خود بدون اشاره به نام محسن مسلمان که عنوان برترین پاسور لیگ را به خود اختصاص داده، تنها از علی علیپور و دیگر ارکان تیمش تشکر کرد. دیگر صحبتی که برانکو در مصاحبه امروز داشت به آمادگی بازیکنان فصل آینده‌اش بود؛ جایی که او با نام بردن از احمد نوراللهی، امید عالیشاه و البته بشار رسن به عنوان جدی‌ترین رقبای جانشین هافبک پاسور تیمش، کنایه نهایی را به او زد.

مسلمان شاید در مصاحبه‌ها و پست‌های اینستاگرامی خود در حال دلبری برای هوادارانی باشد که از اتفاقات درون تیمی بی‌خبر باشند، اما برانکو اکنون تصمیم نهایی خود را در قبال این بازیکن گرفته و بار دیگر دیسیپلین خود که باعث تداوم موفقیت‌های تیم شده را بر بازیکن محبوب روی سکوها و فضای مجازی ترجیح داده است. مسیری که پرسپولیس باید دید همانند سه فصل اخیر پرسپولیس را در مسیر قهرمانی و موفقیت قرار خواهد داد یا خیر.