جنگ قدرت 2 گزینه برای تصدی مدیرعاملی باشگاه سپاهان

نتایج تیم فوتبال سپاهان در هفدهمین دوره رقابت‌های لیگ برتر ضعیف‌ترین نتایج تریخ این باشگاه در فوتبال ایران بوده است و به طوریکه این تیم حتی تا هفته ماقبل پایانی لیگ هم خطر سقوط را احساس می کرد.

در این بین تغییر مدیرعامل و سرمربی این تیم هم نتوانست به کمک پرافتخارترین تیم لیگ برتر بیاید و نارضایتی هواداران سپاهان که همیشه این تیم را مدعی قهرمانی می‌دانستند مسئولان ارشد کارخانه فولاد مبارکه سپاهان و حتی مسئولان استان اصفهان را هم تحت فشار زیادی قرارداده است.

در همین راستا مدیران شرکت مبارکه فولاد مبارکه سپاهان طی فصل جاری با علیرضا رحیمی، مدیرعامل پیشین این باشگاه و رئیس فعلی فدراسیون فوتبال، مذاکره کردند. از آنجا که کاریزمای مدیریتی رحیمی که خود کاملا از جنس فوتبال است به‌گونه‌ای است که باید در انتخاب‌های خود و بویژه انتخاب سرمربی اختیار تام داشته باشد، وی این موضوع را به پایان فصل موکول کرد.

پس از پایان رقابت‌های لیگ هفدهم بازهم مذاکرات جدیدی با علیرضا رحیمی شروع شده و شنیده می‌شود بهرام سبحانی، مدیرعامل شرکت فولاد مبارکه سپاهان، حامی اصلی بازگشت وی به باشگاه است.

بر اساس همین شنیده‌ها ماجرای انتخاب مدیرعامل باشگاه سپاهان به همین جا ختم نمی‌شود و علیرضا رحیمی، یک رقیب جدی را پیش رو دارد.

مجتبی لطفی، عضو هیئت مدیره باشگاه سپاهان هم یکی دیگر از گزینه‌های اصلی برای مدیرعاملی این باشگاه است که از حمایت امیرحسین نادری، معاون اقتصادی و مالی شرکت فولاد مبارکه سپاهان برخوردار است.

باید دید سرانجام کدام یک از این 2 گزینه در نهایت روی صندلی مدیریت باشگاه سپاهان خواهد نشست.