اظهارات رئیس کمیته استیناف درباره محرومیت پیروانی

 افشین پیروانی سرپرست تیم فوتبال پرسپولیس با حکم کمیته اخلاق به مدت 5 سال محروم شده است و اجازه همراهی این تیم را در مسابقات ندارد. البته پیروانی به حکم محرومیت خود به کمیته استیناف اعتراض کرده است و امیدواری زیادی به لغو این محرومیت دارد. 

در حالی که گفته می شود حکم محرومیت افشین پیروانی از زمان ابلاغ این حکم به باشگاه پرسپولیس لازم اجرا است و او با اجازه فدراسیون فوتبال و کمیته استیناف می تواند همراه تیم خود برای بازی به الجزیره به امارات برود اما رئیس کمیته استیناف نظر دیگری در این باره دارد. 

علیرضا صالحی رئیس کمیته استیناف درباره این مطلب در گفتگو با خبرنگار ما اظهار کرد: افشین پیروانی به تازگی به حکم محرومیت خود اعتراض کرده است اما پرونده او هنوز به دست ما نرسیده است. 

او درباره اینکه پیروانی می تواند همراه تیم پرسپولیس برای بازی با الجزیره به امارات برود، گفت: ما هنوز این پرونده را رسیدگی نکردیم، بنابراین کمیته اخلاق به عنوان مرجع صدور حکم محرومیت پیروانی باید مجوز خروج او را از کشور صادر کند. پرونده محرومیت پیروانی در بخش اداری ( اتوماسیون)کمیته اخلاق است و هنوز در اختیار ما قرار نگرفته است. 

صالحی درباره زمان تشکیل جلسه برای بررسی پرونده محرومیت پیروانی بیان کرد: هر زمانی که این پرونده به دستمان برسد جلسه رسیدگی می گذاریم تا اعترض پیروانی را بررسی کنیم. 

رئیس کمیته استیناف درباره اینکه پیروانی امیدوار است که این محرومیت لغو شود، تصریح کرد: ما هنوز این پرونده را بررسی نکردیم تا نظر خود را در این باره اعلام کنیم.