کدام تیم‌های انصاری فرد را می‌خواهند؟

مدیر برنامه‌های کریم انصاری‌فرد در جست‌وجوی تیمی برای این ملی‌پوش ایرانی است. چندین باشگاه اروپایی به‌ویژه آلمانی پیشنهادهایی را ارائه داده‌اند اما با توجه به حضور کریم انصاری‌فرد در جام جهانی 2018 روسیه به‌دنبال ایجاد فرصت بهتری هستند.

واقعیت این است که مهاجم ایرانی المپیاکوس بسته پیشنهادی کاملی را در اختیار دارد و مدیر برنامه‌هایش در آلمان می‌خواهد برنده این موضوع باشد. از سویی انتظارهای باشگاه المپیاکوس برای فروش انصاری‌فرد روشن هستند. سران باشگاه 10 میلیون یورو می‌خواهند اما در رسانه‌های ایرانی قیمت فروش مهاجم المپیاکوس 6 تا 7 میلیون یورو تخمین زده شده است.

همچنین سایت فین‌آنلاین که اخبار تیم فوتبال هیرنوین هلند را منتشر می‌کند از تمایل این باشگاه مطرح فوتبال اردویژه برای جذب کریم انصاری‌فرد خبر داد تا جای رضا قوچان‌‌نژاد، مهاجم ایرانی این تیم را پر کند که پایان فصل قراردادش خاتمه می‌یابد.

در ادامه خبر این رسانه هلندی آمده است: در هلند تیم اوترخت نیز علاقه‌مند به جذب کریم انصاری‌فرد است اما قیمت فروش مطرح‌شده شاید کار او را برای انتقال به هیرنوین سخت‌ کند. تیم‌های آلمانی اشتوتگارت و آگزبورگ نیز به‌دنبال مهاجم ایرانی المپیاکوس هستند.