خودروی شفر تغییر می کند

حسن زمانی عضو هیئت مدیره باشگاه استقلال درباره بازی استقلال مقابل ذوب‌آهن گفت: وضعیت استقلال به شکلی است که برای رسیدن به جایگاه واقعی در آسیا هر تیمی که سر راهش باشد را شکست می دهد و قطعا تیمی نمی‌تواند مقابل استقلال سدی را ایجاد کند.

در بازی مقابل ذوب‌آهن محکوم به پیروزی هستیم

  • او ادامه داد:در بازی مقابل ذوب‌آهن محکوم به پیروزی هستیم و تیم در حال حاضر آمادگی این را دارد که با توجه به قهرمانی در جام حذفی و روحیه‌ای که بازیکنان گرفته اند، نتیجه خوبی را در این دیدار کسب کنند و با دست پر به تهران باز گردند.

قرارداد شفر را تمدید می‌کنیم

  • زمانی در مورد تمدید قرارداد شفر گفت: تمدید قرارداد در جلسه رسمی نبود، اما با توجه به اینکه تمامی مدیران در آبادان حضور داشتند بر همین اساس تمدید قرارداد را در همانجا تایید کردیم و در جلسه رسمی بعدی این تمدید را به تصویب می‌رسانیم.

خودروی شفر را تغییر می‌دهیم

  • او درباره تغییر خودروی سرمربی تیم گفت: این موضوع مهمی نیست، اما هر آنچه را که شفر لازم داشته باشد برای او فراهم می‌کنیم و مشکلی در این زمینه وجود ندارد.

تمدید قرارداد بازیکنان انجام می‌شود

  • زمانی درباره تمدید قرارداد بازیکنان استقلال گفت: بعد از تمدید قرارداد شفر، با بازیکنان مورد نظر وارد مذاکره خواهیم شد. اکثر بازیکنان با استقلال قرارداد دارند و تنها ۶ بازیکن هستند که قرارداد ندارند و به زودی با نظر شفر قراردادشان را تمدید خواهیم کرد.

مدال‌های گم شده بازگردانده می‌شود

  • او در مورد مدال‌های گم شده بازیکنان پس از جشن قهرمانی جام حذفی بیان کرد: طبق هماهنگی‌هایی که با سازمان لیگ انجام دادیم قرار بر این شده مدال‌های بازیکنانی که گم شده به آن‌ها بازگردانده شود.

استقلال هدف بعدی اش کسب جام در رقابت‌های باشگاه آسیا است

  • عضو هیئت مدیره باشگاه استقلال خاطر نشان کرد: استقلال هدف بعدی اش کسب جام در رقابت‌های باشگاه های آسیا و گرفتن ستاره سوم است و در این راستا مدیران پشت کادرفنی هستند و به این امر مهم دست پیدا می‌کند تا بدین ترتیب هدیه خوبی را دوباره به هواداران اهدا کنیم.