پاس رونالدینیویی کی‌روش در تمرین تیم ملی +عکس

تمرین نوبت عصر تیم ملی فوتبال کشورمان از ساعت ۱۷:۳۰ امروز (یکشنبه) در زمین چمن پژوهشگاه صنعت نفت آغاز شد.

در حالی که در تمرین نوبت صبح چهار بازیکن حضور داشتند که البته این تمرین مصدومیت علی کریمی را به دنبال داشت، در تمرین نوبت عصر فقط سه بازیکن حاضر شدند. مهدی ترابی، علی قلی‌زاده و محمدرضا خانزاده در تمرین حاضر شدند و علی کریمی و اشکان دژاگه در مجموعه پک ماندند تا فیزیوتراپی کنند.

*بازیکنان از ساعت ۱۷:۱۵ در زمین حاضر شدند و با اعضای کادرفنی به بازی آقاوسط پرداختند.

* کارلوس کی‌روش پس از ۵ دقیقه به بازی آقاوسط بازیکنان و اعضای کادر پیوست. سرمربی تیم ملی در این تمرین خاصیت رونالدینیویی انداخت که این موضوع باعث خنده خودش هم شده بود.

* در بازی آقاوسط مهدی ترابی با سرعت بالایی روی پای کی‌روش رفت که سرمربی تیم ملی توپ را با دست نگه داشت تا توپ را از دست ندهد و مجبور به وسط آمدن شود.

* آغاز تمرین زیر نظر میکو و دکتر دیه‌گو بود که سه بازیکن حاضر در تمرین یعنی مهدی ترابی علی قلی‌زاده و محمدرضا خانزاده کارهای استقامتی و سرعتی را انجام دادند.

* کارلوس کی‌روش با ساعتی که در دستش داشت گوشه‌ای از زمین نشسته بود و سرعت بازیکنان را محاسبه می‌کرد.

* بخش بعدی تمرین تیم ملی قرار دادن چهار دروازه کوچک در قسمتی از زمین بود که بازیکنان به نوبت باید با گرفتن توپ به چهار جهت حرکت کرده و توپ‌ها را تبدیل به گل می‌کردند.

* بخش بعدی تمرین نیز محاسبه سرعت و تمرکز بازیکنان روی دویدن‌های کوتاه و تغییر جهت‌هایی بود که کادر فنی مسیر را با نیزه تعیین کرده بود.