انتظار ۵ دقیقه‌ای زیدان برای وداع با اینیستا + عکس

نبرد شب گذشته (یکشنبه) تیم‌های بارسلونا و رئال مادرید در نوکمپ که با تساوی 2-2 خاتمه یافت، اگرچه در زمین بازی شبیه یک جنگ تمام عیار و دارای زد و خورد و درگیری‌های فراوان بود اما در پشت صحنه اتفاقات تحسین‌برانگیز و احساسی داشت.

در صحنه‌ای متضاد با آنچه  که بازیکنان دو تیم در زمین مسابقه با درگیر‌های لفظی و فیزیکی‌شان به نمایش درآوردند، در پایان بازی زین‌الدین زیدان و آندرس اینیستا یکی از صحنه‌های دوست داشتنی و به یاد ماندنی ال‌کلاسیکو را شکل دادند.

دوربین‌ها برنامه تلویزیونی «لاکاسا دل فوتبول شبکه مویستار پلاس» ، صحنه‌ای احساسی را پس از یک ال‌کلاسیکوی خشن ضبط کردند که در آن زین‌الدین زیدان، در تونل رختکن‌های ورزشگاه نوکمپ 5 دقیقه منتظر آندرس اینیستا ماند تا با کاپیتان بارسلونا، کسی که اعلام کرده است در پایان این فصل به دوران بازیگری‌اش در اروپا پایان می‌دهد، وداع کند و او را در آغوش بگیرد.

زیدان از طرفداران و تحسین کنندگان اینیستا است و در کنفرانس خبری‌اش قبل از مسابقه هم به این موضوع اشاره داشت. او در آن نشست خبری از اینیستا به عنوانی بازیکنی کم‌نظیر یاد کرد و گفت که جزو طرفداران سبک بازی این هافبک اسپانیایی است. زیزو همچنین تأکید کرد که حق اینیستا بود که در دوران بازیگری‌اش حداقل یک بار توپ طلا را ببرد، اتفاقی که هرگز رخ نداد.