تمجید پیشکسوت استقلال از قلعه نویی/  ذوب آهن یک مربی کار کشته دارد

سبو شهبازیان، بازیکن تیم فوتبال استقلال تهران درباره قهرمانی تیم استقلال در جام حذفی، اظهار کرد: جام حذفی شرایط خاص خودش را دارد. شفر با حرفه‌ای‌گری‌اش در این بازی  به گونه‌ای رفتار کرد که نیمی از انرژی بازیکنانش برای دیدار بعدی این تیم در لیگ قهرمانان آسیا باقی بماند. امیدوارم که پس از چندین سال نتیجه‌ خوبی بگیرد و دل هواداران را شاد کند.

او در ادامه‌ درباره مصدومیت تیام در فینال جام حذفی گفت‌: مصدومیت جزو فوتبال است و بهترین تیم‌های فوتبال با بهترین بدنسازی‌ها هم بازیکنانشان مصدوم می‌شوند. حرفه‌ای زندگی کردن بازیکنان خیلی مهم است.

همچنین شهبازیان درباره بازی تیم استقلال و ذوب آهن در چارچوب رقابت‌های لیگ قهرمانان آسیا اظهار کرد: این بازی با بازی‌های لیگ خیلی فرق می‌کند. ذوب آهن یک مربی کار کشته دارد. استقلالی‌ها باید با آنالیز درست به مصاف این تیم بروند. امیدوارم استقلال نتیجه‌ خوبی بگیرد و حداقل جزو چهار تیم آسیا شود و در فینال هم حضور داشته باشد.

پیشکسوت استقلال درباره قرعه تیم‌ ‌ملی فوتبال ایران در جام ملت‌های‌ آسیا، اظهار کرد: اگر می‌خواهیم قهرمان جام ملت‌های آسیا شویم باید از ابتدا با قدرت به این رقابت‌ها قدم بگذاریم. نباید برایمان فرقی داشته باشد که با چه تیم‌هایی هم گروه شده‌ایم.

او در پایان در مورد سقوط تیم‌های ریشه‌داری مثل پاس و صبا، گفت‌: با یکی، دو روز صحبت کردن نمی‌توان در مورد این موضوعات صحبت کرد. این مشکلات ریشه‌ای است. باید داخل خود باشگاه باشیم تا ببینیم چه گذشته است و چه کسانی رفته‌اند و آمده‌اند.