کاوه رضایی: روزی نیست به جام جهانی فکر نکنم

خیلی کم اتفاق می افتد که بعد از بازی صحبت کند. او خجالتی است. اما بعد از بازی با خنت که موفق شد گل پانزدهم این فصل خود را به ثمر برساند حاضر شد، صحبت کند. کاوه رضایی با صحبت هایی کوتاه به زبان انگلیسی از موفقیتش با شارلروا صحبت کرد.

*کاوه این پیروزی مهم بود

بله ما در بازی با خنت اراده کردیم که پیروز میدان شویم. امیدواریم جایگاه بهتری پیدا کنیم تا برای فصل آینده با وضعیت بهتری وارد میدان شویم.

* به نظر می رسد تو در ۲ بازی اخیرت با زدن ۲ گل بهترین عملکرد را داشته باشی اما ۲ بازی پیش تر را از روی نیمکت ذخیره شروع کردی.

این تصمیم سرمربی است و من به تصمیمش احترام می گذارم. من یک بازیکن حرفه ای هستم و تمام تلاشم را می کنم تا بهترین عملکرد را برای تیم داشته باشم. این یک رقابت است و با چشم پوشی از اینکه چه کسی بازی می کند باید تیم برنده شود.

*برای حضور در جام جهانی تلاش می کنید؟

بله. من پنهان نمی کنم که به جام جهانی فکر می کنم. هر روز به این موضوع فکر می کنم. این یک رویداد بزرگ است و من باید برای آن کاملا آماده باشم.

*با شالروا احساس موفقیت می‌کنید

من به همراه شالروا خوشحال هستم. ما یک خانواده بزرگ هستیم و هر فرد خیلی خوب وظیفه اش را انجام می دهد. مهم است که شما روز به روز پیشرفت کنید.

*پایان فصل را چگونه می بینید آیا احتمال دارد که سهمیه لیگ اروپا را بگیرید؟

۳ بازی باقی مانده خیلی پیچیده و سخت است. در رده های اول تا هفتم جدول تیم های بزرگ حضور دارند. ما ۳ بازی پیش رو خودمان به منزله فینال نگاه می کنیم. به نظرم ما می توانیم به هدفمان برسیم.