اظهارات جهانبخش درباره درخشش در لیگ هلند

علیرضا جهانبخش مهاجم تیم آلکمار که شب گذشته توانست به عنوان آقای گلی لیگ هلند دست یابد،درباره آن گفت:خیلی خوشحالم که توانستم عنوان آقای گلی لیگ هلند را بدست آورم.واقعیت این است که در برنامه هایم به دنبال این هدف نبودم و در هر بازی تنها به موثر بودن در تیمم فکر می کردم .

او افزود:امسال مسئولیتم در جلوی زمین بیشتر بود و توانستم شرایط بهتری داشته باشم و عملکردم را نسبت به قبل بهبود ببخشم.

بازیکن تیم ملی فوتبال کشورمان ادامه داد:سال گذشته در پست هافبک کناری بازی می کردم و بیشتر پاس گل می دادم اما امسال یک خط جلوتر آمدم از این بابت خوشحالم که توانستم به عنوان کسی که در کناره ها بازی می کند آقای گل لیگ هلند شوم و همچنین به عنوان یک ایرانی موفقیتی برای کشورم کسب کنم.

مهاجم تیم آلکمار هلند در ادامه گفت:هدفم این بود که استعداد جوانان ایرانی را در اروپا به معرض نمایش بگذارم و خیلی خوشحالم که به این هدف بزرگ نایل شدم.خدا را شکر مزد زحماتم را با درخشش در لیگ هلند بدست آوردم.

جهانبخش درباره آینده فوتبالی اش که در آلکمار می ماند یا خیر،توضیح داد:برای پیشرفت به فوتبال هلند آمدم چرا که این لیگ به جوانان بهای زیادی می دهد و شرایطی فراهم می آورد تا استعداد خود را بروز دهند.سعی کردم تصمیمات حرفه ای بگیرم و دچار احساسات نشوم و عاقلانه عمل کنم.در این چند سالی که در لیگ هلند و در تیم های نایمخن و آلکمار حضور دارم چیزهای زیادی را آموختم و به دنبال پیشرفت باشم.بدون شک اگر کمک دیگر بازیکنان نبود نمی تواستم به آقای گلی برسم.

بازیکن تیم آلکمار در پایان اظهار داشت : نه با باشگاه آلکمار و نه مدیر برنامه هایم تاکنون هیچ صحبتی را درباره آینده ام انجام نداده ام.چرا که می‌خواستم تمام تمرکزم روی تیم و عملکردم باشد .حالا باید ببینم چه اتفاقی می‌افتد! امیدوارم دقت زیادی برای تیم بعدی خود انجام بدهم و از دیگران هم مطمئنا در این راه کمک خواهم گرفت.