برانکو در چیدن نفرات لجبازی می کند

مرتضی فنونی زاده  درباره شکست پرسپولیس برابر تیم الجزیره امارات اظهار کرد: تیم پرسپولیس خوب بازی نکرد و 3 گل را از وسط خط دفاع و اشتباهات مدافعان خود دریافت کرد. 

او ادامه داد: سرخپوشان پایتخت با همان ترکیب قبلی خود بازی برابر الجزیره امارات را شروع کردند و برانکو باز هم از مسلمان در این بازی استفاده نکرد. کامیابی نیا و نوراللهی بازیکنان تخریب گر هستند و بازیکنی در میانه زمین نبودتا یکی، 2 پاس گل بدهد. به جرات می توانم بگویم که تیم الجزیره امارات از پرسپولیس ترسیده بود و در ابتدا عقب نشست اما پرسپولیس نتوانست از این فرصت به نحو احسن استفاده کند. آگاهی نداشتن کادر فنی پرسپولیس در چیدن نفرات در باخت برابر حریف اماراتی موثر بود. 

کسب تساوی 2 بر 2 بهترین نتیجه بود 

فنونی زاده بیان کرد: منشا روحیه لازم را در این بازی نداشت و یک بازیکن حرفه ای باید بهتر عمل کند. آنچه که به طور کامل مشهود بود بازی کسل کننده پرسپولیسی ها بود. البته کسب تساوی 2 بر 2 بهترین نتیجه بود. نبود سید جلال حسینی هم در این بازی مزید برعلت شد. 

بیرانوند در خروج هایش مطمئن عمل نمی کند 

پیشکسوت پرسپولیس درباره عملکرد بیرانوند در این بازی گفت: بیرانوند بهترین دروازه بان ایران است اما در خروج های خود مطمئن عمل نمی کند. اگر او در زمان دریافت گل سوم در دروازه می ایستاد در آن صورت شاید این اتفاق رخ نمی داد و پرسپولیس این بازی را با باخت به پایان نمی رساند. 

برانکو در چیدن نفرات لجبازی می کند 

او درباره عملکرد تیم الجزیره امارات بیان کرد: پرسپولیس 3 بازیکن خارجی داشت که روی نیمکت نشسته بودند و در نیمه های بازی به زمین مسابقه آمدند  اما بازیکنان خارجی تیم الجزیره عالی بودند و در پیروزی تیم خود نقش اساسی داشتند. با این وضعیت دلار، بازیکنان بی کیفیت خارجی داریم که به جای آنها می توانیم از نفرات جوان استفاده کنیم. اصرار برانکو در استفاده از ماهینی مرا متعجب کرده است. شایان مصلح به خوبی می تواند در دفاع چپ بازی کند. ترکیب ابتدایی پرسپولیس خوب نیست و برانکو لجبازی می کند و از بازیکنانی همانند مسلمان استفاده نمی کند. کریم باقری باید این مسائل را به برانکو گوشزد کند. شجاع خلیل زاده بازیکن خوبی است اما در دریافت گل اول اشتباه فاحشی کرد. به هر حال امیدوارم با بازگشت سید جلال به قلب دفاع نقاط ضعف پرسپولیس در خط دفاع رفع شود. 

برانکو باید ترکیب پرسپولیس را تغییر بدهد 

فنونی زاده بیان کرد: برانکو باید ترکیب تیم را تغییر بدهد و اگر از همین ترکیب در بازی برگشت استفاده کند در آن صورت پرسپولیس با مشکل مواجه می شود. به هر حال پنجره نقل و انتقالات پرسپولیس بسته است و پرسپولیس با همین بازیکنانی که در اختیار دارد باید کنار بیاید چرا که مراحل بعد لیگ قهرمانان آسیا سخت تر می شود. 

پرسپولیس با حمایت هواداران پرشور خود می تواند الجزیره را شکست بدهد 

پیشکسوت پرسپولیس درباره اینکه پرسپولیس شانس صعود به مرحله بعد لیگ قهرمانان آسیا را دارد، خاطر نشان کرد: با توجه به اینکه پرسپولیس در بازی رفت 2 گل زده است در دیدار برگشت با برد یک بر صفر هم می تواند به مرحله بعد صعود کند. اگر پرسپولیس با صلابت و محکم بازی کند و از حمایت هواداران پر شور خود هم برخوردار باشد به طور حتم می تواند در بازی برگشت برابر حریف اماراتی به برتری دست یابد. پرسپولیس نباید در بازی برگشت گل بخورد و نقاط ضعف و قوت خود هم باید برطرف کند تا در بازی برگشت موفق شود.