ضعف مشهود شاگردان شفر مقابل تیم قلعه نویی

تیم های استقلال و ذوب آهن دیدار رفت خود از مرحله یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان آسیا را در حالی پشت سر گذاشتند که امیر قلعه نویی برای دومین بار پی در پی مچ شفر را خواباند تا شانس ذوب آهن برای صعود به مرحله یک چهارم نهایی بیشتر از استقلال باشد.

آبی پوشان مثل چند بازی اخیر خود کارشان را طوفانی آغاز کردند و یک نیمه توانستند برتری خود را به حریف دیکته کنند. اما باز هم مثل چند دیدار اخیرشان در نیمه دوم نتوانستند برتری خاصی بر حریف داشته باشند. این اتفاقی است که اخیرا برای شاگردان شفر زیاد پیش می‌آید؛ یعنی افت در نیمه دوم.

استقلالی‌ها در فینال جام حذفی و مقابل تیم لیگ یکی خونه به خونه هم در نیمه دوم عقب نشستند و توپ و میدان را بیشتر به حریف واگذار کرده بودند. اتفاقی که در هفته‌های اخیر کم تکرار نشده است. به نظر می‌رسد تیم شفر با چالش بدنسازی مواجه باشد و آنها مثل سابق توان ۹۰ دقیقه بازی درگیرانه و جنگندگی را نداشته باشند.

دیدار رفت تیم‌های استقلال و ذوب آهن از مرحله یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان آسیا سه شنبه شب در ورزشگاه فولاد شهر انجام شد که تیم میزبان با گل دیرهنگام ولسیانی موفق به شکست دادن آبی پوشان شد. دیدار برگشت دو تیم سه شنبه ۲۵ اردیبهشت در ورزشگاه آزادی برگزار می‌شود.