اظهارات ترابیان در رابطه با تیم ملی فوتسال

عباس ترابیان رئیس کمیته فنی و توسعه فوتسال و فوتبال ساحلی در رابطه با انتخاب حیدریان به عنوان سرمربی تیم ملی جوانان گفت: با توجه به این که علی صانعی و کادر همراه او مشغول فعالیت در رده امید برای حضور در مسابقات المپیک آرژانتین ( بوئنوس آیرس) هستند و دیگر نمی توانند  تمرکز کافی روی دیگر مسائل داشته باشند .

او افزود: کمیته فوتسال  تصمیم گرفت تا کسانی از جمله حیدریان را که کارنامه خوبی دارند را  جایگزین  کند. ما از مدت ها قبل نیز منتظر بودیم تا حیدریان مدرک درجه 3 خود را بگیرد و به عنوان یک سرمربی  در رده ملی مشغول شود.

ترابیان ادامه داد: دیروز در رابطه با انتخاب حیدریان به عنوان سرمربی تیم جوانان جلسه ای را با حضور اعضاء کمیته فوتسال برگزار کردیم و تمامی افراد حکم تائیدی بر حضور او در این جایگاه زدند و قرار بر این شد حیدریان سرمربی ، هاشم زاده دستیار تیم ملی ،و عمادی به عنوان سرپرست در این تیم فعالیت کنند و آن را به جایگاه عالی و خوبی برسانند.عمادی یکی از مربیان خوب و با سابقه است و می تواند به عنوان سرپرست تیم نیز حضور فعالی داشته باشد  زیرا توانایی و سابقه این کار را دارد و تمام راه ها و روش ها برای مثال آمادگی پاسپورت بازیکنان ،سربازی  و یا انجام بازی های تدارکاتی را تجربه کرده است.

تیم ملی «ب»  فوتسال پشتیبان تیم اصلی است

ترابیان گفت: تیم ملی «ب» فوتسال  را با هدف پشتیبانی از  تیم  اصلی ایجاد کرده ایم و قرار است تا مسابقاتی را برای این تیم صورت دهیم و بازیکنان آن را به صورت پیوسته زیر نظر گرفته  و بهترین بازیکنان را در این تیم زیر نظر خواهیم داشت و اگر شاهد توانایی بالای بازیکنی باشیم، او را به تیم ملی «ب» اضافه خواهیم کرد تا او جایگزین مصدوم ها  و کسانی که دیگر زمان حضورشان در تیم ملی به پایان رسیده است ،شود.

ترابیان ادامه داد: بر همین اساس 2 بازی تدارکاتی را بر اساس سطح کیفیت بازی تیم ملی «ب» با تیم های ملی عراق و ارمنستان صورت داده ایم .ارمنستان از نظر سطح فنی کمی ضعیف تر است ولی می تواند تجربه خوبی برای بازیکنان تازه واردمان باشد.عراق نیز خواستار آن شده تا بازی را با تیم ملی کشورمان انجام  دهد و برای این بازی آمادگی خود را برای میزبانی اعلام کرده است.