شاگردان "کی‌روش" حریف سرسختی هستند

خولن لوپتگی در نشست رسانه‌ای درباره 2 حریف کمتر شناخته‌شده اسپانیا شامل ایران و مراکش و احتمال خطرناک‌بودن بر خلاف انتظارها در جام جهانی 2018 روسیه گفت: ما اینجا صحبت‌های زیادی با بازیکنان درباره آنها می‌کنیم. ایران بهترین تیم قاره آسیا در طول شش سال اخیر است. در بازی جام جهانی 2014 برزیل برابر آرژانتین دستاورهای زیادی داشتند.

سرمربی تیم ملی اسپانیا ادامه داد: این تیم (ایران) در هفت سال اخیر با کارلوس کی‌روش کار کرده و حریف سختی برای اسپانیا خواهد بود. مراکش هم شرایط مشابهی دارد. دارای بازیکنانی با توانمندی‌های فنی بالایی است. در واقع اروپا با بهترین تیم‌های قاره‌های آسیا و آفریقا مواجه خواهد شد.

خولن لوپتگی در پاسخ به این پرسش که آیا دوست داشت بازیکنانی همانند کریستیانو رونالدو و لیونل مسی را در تیمش داشته باشد گفت: ما خوش‌شانس هستیم که رونالدو و مسی در لیگ اسپانیا بازی می‌کنند. خیلی سخت است که بتوانید چنین بازیکنانی را در یک دوران و در لیگ یک کشور پیدا کنید. با این حال بازیکنان تیم من (اسپانیا) بهترین در دنیا هستند.

روسیه برای نخستین‌بار در تاریخ جام جهانی فوتبال میزبانی این رقابت‌ها را در روزهای 24 خرداد تا 24 تیر ماه سال جاری بر عهده خواهد داشت. ایران در گروه B این رقابت‌ها با پرتغال، اسپانیا و مراکش همگروه است.