رجز خوانی بازیکن الجزیره برای پرسپولیسی ها

«محمد العطاس» بازیکن جوان تیم فوتبال الجزیره امارات در آستانه دیدار برگشت با پرسپولیس در مرحله حذفی لیگ قهرمانان آسیا در خصوص شرایط این مسابقه صحبت و تاکید کرد که این تیم به دنبال پایان خوش در این فصل و جبران عنوان از دست رفته در لیگ امارات است.

العطاس گفت: می دانیم که تیم حریف تماشاگران زیادی دارد و پشت این تیم می ایستند ولی این موضوع عزم و اراده ما را بیشتر می کند. به تماشاگران توجهی نداریم بلکه تمرکزمان روی بازی است. فشار تماشاگران قدرت ما را بیشتر می کند. سابقه بازی مقابل تماشاگران زیاد را داریم؛ مثل زمانی که با تراکتورسازی در مرحله گروهی لیگ قهرمانان بازی کردیم و یا همانند بازی با رئال مادرید در جام باشگاه های جهان.

بازیکن تیم الجزیره تاکید کرد: مهاجمان ما توانایی گلزنی در هر لحظه و هر ورزشگاهی را دارند. در بازی قبل مقابل پرسپولیس تیم ما موفق شد در نیمه دوم کار را به تساوی بکشاند و در لحظات پایانی گل برتری را بزند.

تیم های فوتبال پرسپولیس و الجزیره در چارچوب دیدار برگشت مرحله حذفی لیگ قهرمانان آسیا ساعت ۱۹:۳۰ روز دوشنبه در ورزشگاه آزادی به مصاف هم می روند. دیدار رفت با نتیجه ۳ بر ۲ به سود الجزیره تمام شده بود.