عبداللهی: هواداران استقلال با قلعه‌نویی و فخرالدینی کاری نداشته باشند

نصرالله عبداللهی درخصوص آخرین شرایط تیم استقلال قبل از  بازی با ذوب آهن اصفهان صحبت‌های زیر را انجام داد:

 اوضاع و احوال تیم چطور است؟

شرایط خوب است، بازیکنان تمرین می‌کنند و به شخصه خیلی به صعود استقلال امیدوار هستم. تیم از لحاظ روحی و روانی شرایط خوبی دارد.

وضعیت ابراهیمی چگونه است؟

او مصدوم شده و روی پایش ضربه بدی خورد اما قرار است فردا از او تست گرفته شود و پزشکان نظر نهایی را بدهند. اگر امید بازی کرد که بهتر ولی اگر نتوانست نفرات جایگزین به زمین می‌روند.

غیبت ابراهیمی به استقلال ضربه نمی‌زند؟

قطعا اگر ابراهیمی بود شرایط بهتر می‌شد ولی اگر او نرسید بازیکنانی مثل بویان و نورافکن می‌توانند در پست وی به میدان بروند.

این روزها انتقادات زیادی به امیرقلعه نویی و تیمش به این خاطر که آنها مقابل استقلال خیلی محکم بازی کردند مطرح شده و حتی عنوان شد برخی از آنها برای مصدوم کردن بازیکنان استقلال به زمین آمدند؟

این‌ حرف‌ها حواشی فوتبال است هر مربی دوست دارد تیمش محکم بازی کند و منطقی. سفت و محکم بازی کردن با کارهای دیگر فرق می‌کند. ذوب آهن مقابل ما محکم بازی کرد و برنامه‌ ما هم برنامه دیگری بود.

حتی ماجرای مصدومیت شجاعیان را به فخرالدینی ربط دادند؟

شجاعیان در آن صحنه با پیچیدگی پا روبرو شد و خطایی هم به آن شکل اتفاق نیفتاد.

به نظر می‌‌رسد با جو بوجود آمده در صفحات مجازی هواداران استقلال نسبت به فخرالدینی و حتی قلعه‌نویی موضع بگیرند شما نظرتان چیست؟

هواداران استقلال با قلعه‌نویی و فخرالدینی کاری نداشته باشند و حرمت آنها را حفظ کنند چون فوتبال یک بازی فیزیکی و محکم است، قلعه‌نویی به تیمش گفته بروید و محکم بازی کنید و ما هم به بازیکنانمان می‌گوییم سفت و محکم بازی کنند.اینها جزئی از فوتبال است. من از هواداران استقلال می‌خواهم به ورزشگاه بیایند و تیمشان را تشویق کنند و به هیچ شخصی توهین نکنند و ان‌شاءالله روز سه‌شنبه آنها شاد به خانه‌هایشان بروند.