وقتی "برانکو" اینجوری خیال پرسپولیس ها را راحت می کند!

برانکو ایوانکوویچ و ادامه همکاری‌اش با پرسپولیس به سوژه اصلی چند روز اخیر تبدیل شده است. سرمربی سرخپوشان که بعد از تمدید قراردادش به مدت دو فصل در لیگ شانزدهم و هفدهم با این تیم توانست به عنوان قهرمانی دست یابد، اکنون به پایان قراردادش رسیده است. این در حالی است که طی روزهای پایانی سال 96 زمزمه توافق این مربی با مدیران باشگاه به گوش می‌رسید و مرد کروات نیز با حضور در ساختمان باشگاه از توافق اولیه خبر داده بود.

با این حال اکنون در روزهای پایانی فصل و در شرایطی که این تیم تنها 24 ساعت با پایان قرارداد با برخی ستاره‌ها و خصوصا برانکو ایوانکوویچ فاصله دارد، بار دیگر شایعه عدم توافق طرفین و ترک برانکو بدون عقد قرارداد مجدد با این مربی به گوش می‌رسد.

موضوعی که در نشست خبری امروز نیز در شرایطی که این تیم در تلاش برای جبران نتیجه شکست بازی رفت مقابل الجزیره است به سوژه اصلی خبرنگاران تبدیل شد تا آنها ورای مسائل فنی به دنبال آخرین وضعیت همکاری این مربی باشند. برانکو اما در واکنش به اولین سوال در این خصوص خیلی کوتاه و محکم گفت: من با پرسپولیس قرارداد دارم و اکنون تمام تمرکزم روی بازی حساس فرداست.

اینکه برانکو اینچنین واکنشی نسبت به سوال در خصوص آینده نیمکت او و پرسپولیس داشته باید دید با چه اتفاقی همراه خواهد بود. آیا برانکو و پاسخش درباره اینکه قرارداد دارم به باقی ماندن تنها 24 ساعت از آن است یا اینکه توافق نهایی برای ادامه همکاری صورت گرفته است. همه چیز تا پیش از بازی حساس مقابل الجزیره امارات مشخص خواهد شد و مطمئنا مرد کروات و موفق نیمکت سرخپوشان نمی‌خواهد با عدم تمرکز و توجه روی مسائلی جدا از جدال مقابل الجزیره که حاصل تلاش یک فصل او را تحت شعاع قرار خواهد داد، به موضوع قراردادش بپردازد.