برای بازیکنان تیم ملی آرزوی موفقیت می‌کنم!

محمدرضا خلعتبری درخصوص فصلی که با پدیده مشهد داشت، اظهار داشت: پدیده نماینده خیلی خوبی برای مشهد بود و فصل را به خوبی سپری کردیم. این تیم با حمایت خوب مردم مشهد در شرایط خوبی قرار داشت و حتی ما می‌توانستیم سهمیه آسیایی کسب کنیم، اما کسر امتیاز و اتفاقاتی که افتاد نشد به این مهم برسیم، اما با این حال هم توانستیم فصل خوبی را سپری کنیم.

وی در رابطه با حضورش در پدیده و زندگی در مشهد گفت: پدیده و فوتبال مشهد امکانات خوبی دارند، فوتبال حرفه‌ای است و از زندگی در این شهر رضایت داشتم. یک فصل خوبی در این تیم داشتم، همانطور که ۸ سال در اصفهان بودم و مردم این شهر حسابی به من لطف داشتند. من روزهای خوبی را در مشهد سپری کردم.

بازیکن فصل گذشته پدیده مشهد در ادامه صحبت‌هایش در رابطه با اینکه تا چه زمانی به فوتبال ادامه می‌دهد، افزود: از لحاظ بدنی مشکل ندارم و امروزه در فوتبال همه چیز مشخص است و با استفاده از جی پی اس میزان عملکرد بازیکنان مشخص می‌شود. از لحاظ فیزیکی از خودم راضی هستم و تا زمانی که بتوانم فوتبال بازی کنم خداحافظی نخواهم کرد و تا زمانی که آماده باشم بازی می‌کنم.

خلعتبری در پایان درخصوص تیم ملی فوتبال ایران در آستانه جام جهانی ۲۰۱۸ روسیه اظهار داشت: تیم ملی بازیکنان بزرگی دارد و بازیکنان تیم ملی نشان داده‌اند که در زمان‌های حساس کار‌های مهمی انجام می‌دهند. با این حال در جام جهانی مسیر دشواری در پیش داریم و برای بازیکنان تیم ملی آرزوی موفقیت می‌کنم.