فهرست اولیه تیم پرتغال برای جام جهانی ۲۰۱۸ اعلام شد

«فرناندو سانتوس» سرمربی تیم ملی فوتبال پرتغال، یکی از حریفان تیم ملی ایران در جام جهانی ۲۰۱۸ روسیه، فهرست ۳۵ نفره خود را برای این رقابت‌ها اعلام کرد.

تارنمای رسمی فدراسیون بین المللی فوتبال (فیفا) روز سه شنبه با درج این خبر نوشت: غیبت «فابیو کونترائو» و «رناتو سانچز» پدیده یورو ۲۰۱۶ که مقطعی هم در بایرن مونیخ بازی می‌کرد، از نکات جالب توجه این فهرست محسوب می‌شود.

سرمربی تیم ملی فوتبال پرتغال؛ آنتونی لوپز از لیون فرانسه، بتو از گوزتپه ترکیه و روی پاتریسیو از اسپورتینگ لیسبون را برای پست دروازه بانی انتخاب کرده است.

ویتورینو آنتونس از ختافه اسپانیا، برونو آلوز از گلاسکو رنجرز، سدریک سوارز از ساوتهمپتون، خوان کانسلو از اینتر ایتالیا، خوزه فونته از دالیان چین، لوئیس نتو از فنرباغچه ترکیه، ماریو روی از ناپولی، په په از بشیکتاش، ریکاردو از پورتو پرتغال، رافائل گریرو از بروسیا دورتموند آلمان، رولاندو از مارسی فرانسه و روبن دیاس از بنفیکا، مدافعانی هستند که در فهرست اولیه سانتوس قرار دارند.

براساس این فهرست، آدرین سیلوا از لسترسیتی، آندره گومز از بارسلونا، برناردو سیلوا از منچستر سیتی، برونو فرناندز از اسپورتینگ، ژائو ماریو از وستهم، ژائو موتینیو از موناکو، مانوئل فرناندز از لوکومتیو، رونی لوپز از موناکو، روبن نوس از ولورهمپتون، سرجیو اولیویرا از پورتو و ویلیام کاروالیو از اسپورتینگ، برای پست هافیک مد نظر سرمربی تیم ملی پرتغال هستند.

سانتوس برای خط حمله تیم ملی فوتبال پرتغال افزون بر کریستیانو رونالدو، ادر از لوکوموتیو مسکو، ژلسون مارتینز از اسپورتینگ، گونکالو گوئدس از والنسیا، نانی از لاتزیو، پائولینیو از براگا، ریکاردو کوارشما از بشیکتاش و آندره آ. سیلوا از آ. ث. میلان را به تیم ملی فوتبال پرتغال دعوت کرده است.

تیم فوتبال پرتغال قهرمان جام ملت‌های اروپا در سال ۲۰۱۶، در رقابت‌های جام جهانی ۲۰۱۸ روسیه به همراه تیم‌های فوتبال اسپانیا، ایران و مراکش در گروه دوم این مسابقات قرار گرفته است.