واکنش یک عضو حوزه دبیر کلی فدراسیون به اختلاف کی روش و قلعه نویی

ابراهیم شکوری در مورد اینکه روز گذشته در تمرین تیم امید حضور یافت، گفت: با توجه به حضور زلاتکو کرانچار شرایط خوب است. تیم زمین و امکانات خوبی دارد و مربی کاربلدی هم بر سر تیم حضور دارد. حمید استیلی هم مدیر تیم است و می‌توانیم بعد از مدت‌ها امیدوار باشیم که تیم امید راهی المپیک شود.

وی در مورد برنامه‌های تیم امید، تصریح کرد: استیلی به عنوان نماینده فدراسیون و مدیر تیم امید حضور دارد. فدراسیون و همه ایران دوست دارند تیم امید موفق شود. خیلی وقت است خلا غیبت در المپیک احساس می‌شود و امیدوارم بالاخره راهی المپیک شویم.

شکوری در مورد اینکه آیا در جریان انتخاب دستیاران کرانچار قرار دارد، تصریح کرد: این مسئله در حیطه مسائل فنی است و سرمربی و مدیر تیم در این مورد به اتفاق نظر می‌رسند.

عضور حوزه دبیرکلی فدراسیون فوتبال در مورد اینکه آیا فدراسیون از لحاظ مالی تیم امید را حمایت می‌کند، خاطرنشان کرد: فکر می‌کنم فدراسیون نشان داده از تیم‌های ملی به خوبی حمایت می‌کند. تیم بانوان را در فوتسال داشتیم که توانستند قهرمان آسیا شوند.  این تیم 19 اردو داشت و طبق گفته مربیان و بازیکنانشان به خوبی حمایت شده بودند. تیم امید تیم دوم فوتبال ایران است و همه کمک می‌کنند تا تیم امید به موفقیت برسد.

وی در مورد اینکه در پرسپولیس به عنوان بازیکن زیر نظر کرانچار فعالیت کرده است و حضور او را چطور ارزیابی می‌کند، خاطرنشان کرد: سال اول حضورم در پرسپولیس کرانچار مربی من بود. دیروز که با او صحبت کردم خاطرات را مرور کردیم و امیدوارم بتواند در تیم ملی امید نتیجه بگیرد. به نظر من انتخاب خوبی بوده است. کرانچار مربی دارای سابقه و کارنامه خوب است. اگر شرایط را به خوبی فراهم کنیم کرانچار‌می‌تواند بستر موفقیت را فراهم کند.

عضو حوزه دبیرکلی فدراسیون فوتبال در مورد بحث‌هایی که بین کی‌روش و امیر قلعه‌نویی در ارتباط با اعلام لیست تیم ملی قبل از دیدارهای مرحله یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان مطرح شده است، عنوان کرد: برخی مسائل قوانین فیفا است و ارتباطی به ما ندارد. اگر ما لیست را اعلام نمی‌کردیم قطعا فیفا هم این کار را می‌کرد. قوانین فیفا را که ما نمی‌توانیم عوض کنیم. متاسفانه این حاشیه‌هایی است که در فوتبال ما وجود دارد.

شکوری در مورد حضورش در فدراسیون و اینکه مسئولیت حوزه دبیرکلی چیست، گفت: خیلی دنبال پست و جایگاه و مقام نیستم. برای کمک آمدم و تمام تلاشم را می‌کنم تا بتوانم جواب اعتمادی که به من شده را بدهم.