رنگ آبی برای مدافع پرسپولیس خوش یمن می‌شود؟

باشگاه دیناموزاگرب کرواسی پس از آنکه 2 فصل پیش علی کریمی هافبک دفاعی تیم سپاهان را به خدمت گرفت حالا برای فصل آینده به دنبال جذب یک بازیکن ایرانی دیگر به نام صادق محرمی مدافع فصل گذشته پرسپولیس است. حضور کریمی در دیناموزاگرب بیشتر با نیمکت نشینی همراه بود و او فرصت زیادی برای بازی کردن پیدا نکرد اما با توجه به ترکیب فعلی و وضعیت خط دفاعی این تیم احتمال اینکه محرمی بتواند به یکی از مهره های ثابت آبی های زاگرب تبدیل شود زیاد است.

تیم دیناموزاگرب در حال حاضر در لیست خود 10 مدافع دارد که از بین آنها 5 بازیکن بیشتر از سایرین بازی کرده اند. یان لکجاکس مدافع اهل چک که فصل قبل از یانگ بویز سوییس به دینامو آمد در سمت چپ دفاع این تیم حضوری ثابت دارد اما 4 مدافعی که فصل گذشته در سمت راست دینامو بازی کرده اند هیچ کدام به صورت ثابت بازی نکرده اند و این مسئله به سود محرمی است تا خود را به سمت راست این تیم تحمیل کند.

جدی ترین رقیب محرمی در دفاع راست دیناموزاگرب، فیلیپ بنکوویچ مدافع 20 ساله کروات است که البته فصل گذشته در 2 پست دفاع میانی و دفاع راست به میدان رفته است و محرمی برای اینکه جانشین این بازیکن شود کار چندان مشکلی ندارد.