تمام بدبختی‌های تکواندو زیر سر پولادگر است

مجید افلاکی در خصوص سکوت چند ماهه و عدم صحبت درباره تکواندو اظهار داشت: نمی‌خواهم فکرم را مشغول تکواندو کنم، چون این روز‌ها مشغول کار‌های خودم هستم. چه کسی این چند سال یک زنگ زده حال من را بپرسد که حالا من برای تکواندو وقت بگذارم؟

وی در پاسخ به این سوال که چه نظری درخصوص حضور احتمالی هادی ساعی در فدراسیون دارد، گفت: پولادگر یک بازی به راه انداخته و قصد دارد توپ را در زمین ساعی بیندازد، اما این قهرمان تکواندو خیلی زرنگ‌تر از این حرفاست و از آقای رئیس بازی نمی‌خورد.

پیشکسوت تکواندو ادامه داد: رئیس فدراسیون تکواندو پیش خودش فکر کرده اگر ساعی را برگرداند یعنی با بزرگترین منتقد به توافق رسیده و بقیه ساکت می‌شوند، اما تا جایی که من اطلاع دارم هادی گفته باید تمام پیشکسوتانی که در این مدت کنارش بودند به مجموعه فدراسیون برگردند.

افلاکی در واکنش به این سوال که آیا حاضر است برای کمک به تکواندو به فدراسیون برگردد، تصریح کرد: من همیشه به تکواندو کمک می‌کنم، اما اصلا حاضر نیستم به فدراسیون برگردم. تمام بدبختی‌های تکواندو زیر سر پولادگر است و حاضر نیستم تحت هیچ شرایطی با او کار کنم.

قهرمان سابق جهان با بیان این مطلب که وضعیت فدراسیون هیچ تفاوتی با گذشته نکرده است، خاطرنشان کرد: همه می‌دانیم که پولادگر چه اخلاقی دارد و تحت هیچ شرایطی هم از مواضع خود کوتاه نمی‌آید پس بهتر است اصلا در خصوص او صحبت نکنیم. وقتم ارزش دارد و اصلا به این آقا فکر نمی‌کنم.