واکنش مدافع سابق استقلال به عدم حضور سید جلال در تیم ملی

پیروز قربانی در خصوص فهرست ۲۴ نفره تیم ملی برای اردوی ترکیه اظهار داشت: به نظر من یک مقدار عجیب بود که وریا غفوری و سیدجلال حسینی در لیست نباشند. وریا در سالی که گذشت یکی از بهترین دفاع راست‌های ایران بود و سال خوبی را سپری کرد و همینطور سیدجلال یکی از ارکان موفقیت پرسپولیس در این فصل بود و از قدرت رهبری خوبی برخوردار است باعث تعجب و تامل برانگیز است.

وی افزود: با این حال باید به نظر کی‌روش احترام گذاشت، بالاخره هر موقع هر فهرستی از سوی سرمربی اعلام می‌شود حرف و حدیث در آن زیاد است و باید به کی‌روش و انتخابش اطمینان داشته باشیم و تمام مسئولیت فهرست تیم ملی به عهده خود سرمربی تیم ملی است. باز هم می‌گویم در فهرست انتظار بودن سیدجلال و وریا غفوری از سوی کی‌روش کمی عجیب بود.

پیشکسوت فوتبال ایران در پایان صحبت‌هایش اظهار داشت: در رابطه با انتخاب دروازه‌بان‌های تیم ملی هم باید بگویم انتخاب‌های خوبی صورت گرفته با اینکه سیدحسین حسینی هم شایسته حضور در این لیست بود. به نظر من بیرانوند و رشید مظاهری که امسال در لیگ بهترین بودند و امیر عابدزاده هم در تیم ماریتیمو فصل موفقی را پشت سر گذاشت. یک نکته مهم درباره امیر این است که نام او تداعی کننده اسم پدرش احمدرضا عابدزاده است و خود من از این بابت خیلی خوشحال هستم که امیر عابدزاده در جام جهانی حضور دارد.