قلعه نویی در آستانه ثبت قرارداد با دیگر تیم اصفهانی

تیم سپاهان اصفهان، پرافتخارترین باشگاه ایرانی لیگ برتر با پنج قهرمانی در لیگ هفدهم وضعیت اسفباری را پشت سر گذاشت و با قرار گرفتن در رده چهاردهم جدول مسابقات را به پایان رساند.

اما از میانه‌های فصل گذشته زمزمه‌های حضور قلعه‌نویی در سپاهان روی سکوهای هواداری این تیم شنیده شد و با گذشت زمان بیشتر از هر موقعی رنگ واقعیت به خود گرفت. اما حضور ذوب‌آهن در کورس کسب نایب قهرمانی لیگ برتر و هم‌چنین حضور این تیم در کوران مسابقات آسیایی باعث شد این شایعات تا پایان مرحله یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان آسیا فروکش کند. اما یک روز بعد از حذف تیم ذوب‌آهن به دست استقلال از گردونه مسابقات آسیایی، قلعه‌نویی در مصاحبه با رادیو ورزش خبر داد کارش در تیم نایب قهرمان لیگ تمام شده و به زودی با مسئولان سپاهان مذاکره می‌کند.

حال خبر می‌رسد روند مذاکرات این مربی با مدیران مجموعه سپاهان مثبت بوده است و به احتمال فراوان امیر قلعه‌نویی روز سه‌شنبه به عنوان سرمربی تیم سپاهان انتخاب شده و به تیم سابقش بازمی‌گردد.

ژنرال فوتبال ایران که پرافتخارترین مربی لیگ برتر شناخته می‌شود پیش از این در لیگ نهم و دهم، دو قهرمانی پیاپی همراه با تیم سپاهان به دست آورده و حالا امید دارد با بازگشت دوباره به این تیم پرهوادار خاطرات طلایی گذشته را تکرار کند و زردپوشان اصفهانی را به دوران اوج خود بازگرداند.