بوفون تا پایان هفته با پاری‌سن‌ژرمن قرارداد می‌بندد

رسانه‌های ایتالیایی اعلام کرده‌اند که باشگاه پاری‌سن‌ژرمن به یک‌قدمی عقد قرارداد با جان لوئیجی بوفون رسیده است.

سنگربان ۴۰ ساله یوونتوس در پایان این فصل بانوی پیر را بعد از ۱۷ سال حضور در این تیم ترک کرد، اما به نظر می‌رسد که او می‌خواهد به دوران بازیگری‌اش ادامه دهد.

هفته گذشته بود که نشریه پاریسین فرانسه مدعی شد بوفون با PSG قراردادی دو ساله خواهد بست و اکنون این خبر توسط شبکه اسکای ایتالیا تأیید شده است.

این شبکه گزارش کرده که بوفون، کسی که قراردادش با یوونتوس تمام شده و بازیکن آزاد است، در مورد جزئیات قراردادی دو ساله با یکدیگر به توافق رسیده‌اند و این قرارداد تا روز چهارشنبه به صورت رسمی اعلام می‌شود مگر اینکه اتفاقی دراماتیک رخ دهد.

در همین حال توماس توخل، سرمربی جدید پاری‌سن‌ژرمن هم از تکذیب خبر پیوستن قریب‌الوقوع بوفون به پاریسی‌ها خودداری کرد و گفت: من نمی‌توانم در مورد جزئیات نقل و انتقالات باشگاه چیزی بگویم یا، اما و اگر بیاورم. اول از همه ما باید بگوییم که نمی‌توانم یوونتوسی بدون بوفون را تصور کنیم و این اتفاقی است که الان دارد رخ می‌دهد. من او را شخصاً نمی‌شناسم، اما ببینیم چه می‌شود. در حال حاضر ما دو دروازه‌بان داریم، اما باید صبر کنیم و منتظر باشیم. اول از همه من به شخصه باید خودم را به این واقعیت وفق بدهم که دیگر بوفونی در تیم ملی ایتالیا و دروازه یوونتوس نیست.