به گزارش افکارنیوز به نقل از سایت فدراسیون فوتبال، علی دوستی سرمربی تیم نوجوانان ایران به همراه هوشنگ مقدس مشاور بین الملل فدراسیون روز گذشته در محل باشگاه الوصل امارات با مارادونا دیدار کردند.

دوستی در این باره گفت: باشگاه الوصل پس از حضور مارادونا شرایط ویژه‌ای پیدا کرده است و بسیاری از علاقمندان به مارادونا و همچنین مربیان فوتبال در کشورهای مختلف به محض حضور در دوبی خواهان دیدار با مارادونا می‌شوند. تیم نوجوانان هم از طریق مدیر رسانه‌ای و مشاور بین الملل فدراسیون توانست مقدمات دیدار با مارادونا را فراهم کند. البته به خاطر تقاضاهای بسیار برای دیدار با مارادونا، باشگاه الوصل تدابیر شدید امنیتی قرار گرفته و به همین دلیل اجازه حضور عکاسان و خبرنگاران دیروز در تمرین الوصل امارات داده نشد و تمرین این تیم هم پشت درهای بسته انجام شد.

وی ادامه داد: دیدار به این صورت شد که به دلیل ترافیک موجود در دیدارهای مارادونا و همچنین تمرینی که او با باشگاه الوصل داشت، ابتدا من و هوشنگ مقدس به مدت ۱۰ دقیقه با مارادونا دیدار کردیم و سپس مدیر رسانه‌ای تیم نوجوانان در همین مدت زمان دیداری با مارادونا داشت.

دوستی با اشاره به صحبت‌های مارادونا در مورد فوتبال ایران گفت: مارادونا اعلام کرد که فوتبال ایران را تا حدودی می‌شناسد و می‌داند که بازیکنان خوبی در فوتبال ایران فعالیت دارند. او از بازی خلعتبری تعریف کرد و گفت خوشحالم این بازیکن ملی پوش ایرانی را به خدمت گرفته‌ایم و امیدوارم که حضور این بازیکن بتواند برخی مشکلات الوصل را حل کند. سپس مارادونا درباره وضعیت تیم ملی فوتبال ایران پرسید و سوال کرد که آیا صعود تیم ایران به مرحله بعدی رقابت‌های مقدماتی جام جهانی قطعی شده یا نه که بنده گفتم بازی مقابل قطر آخرین مرحله مقدماتی است که با توجه به صعود ایران، به صورت تشریفاتی در تهران برگزار خواهد شد.

وی گفت: مارادونا درباره روند آماده سازی تیم نوجوانان سوالاتی پرسید که من هم پاسخ دادم. وی ابراز امیدواری کرد که تیم نوجوانان ایران در جام جهانی نوجوانان ۲۰۱۳ امارات حضور داشته باشد و برای این تیم آرزوی موفقیت کرد.

دوستی هم خطاب به مارادونا گفت: فوتبال شما در دوران بازیگری همچنان الگو بسیاری از بازیکنان ردههای مختلف سنی است و هیچ کس نمیتواند آن روزهای اوج فوتبال شما را فراموش کند. ما ایرانیها خاطرات نوستالژیکی با شما داریم و دیدن بازیهای شما هیچ وقت تکراری نخواهد شد. بخصوص جام جهانی ۱۹۸۶ مکزیک و ۱۹۹۰ ایتالیا که به یکی از بهترین نمایشهای شما در این دو جام جهانی اتفاق افتاد. من برای شما و تیم الوصل آرزوی موفقیت میکنم و امیدوارم با توجه به دراختیار گرفتن محمدرضا خلعتبری این بازیکن خوب فوتبال ایران، وضعیت شما در جدول لیگ برتر امارات بهتر شود.