انتقاد شدید یک پیشکسوت/ کی روش به شعور فوتبال دوستان مملکت ما توهین کرده است

بهروز سلطانی درباره دروازه‌بان‌های دعوت شده به تیم ملی برای حضور در جام جهانی اظهار داشت: من با احمدرضا عابدزاده رفیق هستم و او برای من قابل احترام هست، اما دلیل نمی‌شود ناحق قضاوت کنم. امیر عابدزاده یکسال شاگردم بوده و دروازه‌بانی او را قبول دارم، اما ما از امیر هنوز چیز خاصی ندیده‌ایم در حالی که بیرانوند، حسینی و مظاهری توانایی‌های خودشان را نشان داده‌اند.

وی درباره دعوت نشدن دروازه بان استقلال هم گفت: به خدا نه حسینی را دیده‌ام و نه با او سلام عیلک دارم ولی نباید ناعادلانه قضاوت کنم چون دروازه‌بان جوان استقلال بسیار با فکر و دارای واکنش‌های مناسب است و با همین عملکرد، رحمتی پرتجربه را ذخیره‌نشین هم کرده است.

وی درباره بیرون ماندن غفوری و سید جلال حسینی گفت: وریا بهترین بازیکن لیگ بوده یا حسینی که بسیار با تجربه است. ما در خط دفاع به تجربه امثال حسینی نیاز داریم، اما کی‌روش وی را در فهرست آماده‌باش قرار داده است.

پیشکسوت فوتبال ایران  اظهار داشت: آرزوی هر بازیکنی است که در تیم ملی کشورش بازی کند، اما کی روش با فهرستی که داد به شعور فوتبال دوستان مملکت ما توهین کرده است. چه چیزی پشت پرده است؟ جای حسینی باشم حتی اگر در فهرست آماده باش تیم ملی هم قرار گرفته باشم اما به تیم ملی نمی‌روم تا تکلیف کی‌روش مشخص شود!