لژیونر شدن اولویت مدافع خبرساز استقلال

وریا غفوری فصلی بسیار موفق را در استقلال سپری کرد تا جایی که گفته می‌شود این بهترین دوران فوتبال این بازیکن سنندجی بود. غفوری تا یکقدمی اعزام به جام جهانی روسیه هم پیش‌رفت اما کی‌روش در پی اتخاذ تصمیمی کاملا جنجالی در آخرین گام روی نام این بازیکن خط قرمز کشید تا با انتقادات تند اهالی فوتبال و کارشناسان مواجه باشد. اما کی‌روش با ذکر این دلیل که پست او در تیم باشگاهی‌اش تغییر کرده بود سعی کرد توپ را در زمین سرمربی استقلال بیندازد.

غفوری از جمله بازیکنانی است که قراردادش با آبی پوشان به پایان رسیده و استقلالی‌ها بی صبرانه مشتاق تمدید قرارداد با این مدافع ۳۰ ساله هستند. اما شاید این اتفاق به این زودی‌ها روی ندهد چرا که برای غفوری حضور در یکی از لیگ‌های معتبر خارجی در اولویت قرار دارد.

وریا در نظر دارد ابتدا چند پیشنهاد خارجی را بررسی کرده و شرایط مالی لیگ های خارجی را بسنجد و در صورت امکان فصل آینده برای اولین بار خارج از ایران بازی کند. در غیر اینصورت استقلالی‌ها برای تمدید قرارداد با این بازیکن شانس دارند.

غفوری برای اولین بار با تیم پاس همدان به لیگ برتر ایران معرفی شد و بعد از آن در تیم های شهرداری تبریز، سپاهان و نفت تهران بازی کرد و از ابتدای لیگ شانزدهم با نظر علیرضا منصوریان به استقلال پیوست. در صورتی که وی فصل آینده را هم در این تیم بماند سومین فصل حضورش در جمع آبی پوشان را تجربه می‌کند.

مدافع آبی پوشان فصل موفقی را با این تیم سپری کرد و یکی از گلزنان استقلال در این فصل بود و گلهای حساسی هم برای این تیم زد که مهمترین آن تک گل سه امتیازی او در دربی ۸۶ بود که منجر به پیروزی آبی پوشان شد.