جواب نهایی برانکو درباره محسن مسلمان

باشگاه پرسپولیس به خواست هواداران پرشمار خود بدش نمی‌آید محسن مسلمان را در این شرایط حفظ کند و به همین خاطر برای آخرین بار با برانکو تماس گرفته شد که مسلمان بماند اما...

شنیدیم سرمربی کروات آب پاکی را روی دست مدیران باشگاه ریخته و گفته است: «نه! او با رفتارهایش روی اعصاب همه راه می‌رود!»

لابد می‌پرسید این رفتارها چیست که روی اعصاب همه است؟ بنابر گفته یک منبع آگاه و نزدیک به باشگاه پرسپولیس، محسن مسلمان در تمرینات لباس متفاوت با بقیه می‌پوشد! اگر بقیه آستین کوتاه بپوشند، او گرمکن تن می‌کند و بالعکس!

همچنین شنیدیم شماره 77 بیش از اندازه سر به سر جوان‌ترهای تیم گذاشته و آنان را به قول معروف دست می‌اندازد! این رفتارها به همراه لبخندهای معنی‌دار روی نیمکت و برخی موارد دیگر دست به دست هم داده که محسن مسلمان به رغم توانایی‌های فنی از چشم برانکو بیفتد؛ مردی که خودش محسن مسلمان را پس از یکی، دو سالی نزول با تمرینات و توجه ویژه به اوج برگرداند و حالا به هیچ عنوان مهندس (لقب مسلمان) را نمی‌خواهد.

ظاهراً مدیران باشگاه پرسپولیس نیز در تماس با محسن مسلمان اعلام کرده‌اند دیگر ماندن او به نفع خودش و باشگاه نیست. مسلمان باید برود و فوتبالش را در باشگاهی دیگر دنبال کند، در حالی که هواداران پرسپولیس هنوز کورسوی امیدی برای ماندن او داشتند.