مراکشی ها در اردو ؛ همه آماده بازی اوکراین

تیم ملی مراکش از امروز و با اضافه شدن نفرات لژیونر خود اردوی آماده سازی برای مسابقات جام جهانی را در رباط آغاز کرده است. در فاز نهایی آماده سازی این تیم بازیکنان ملی‌پوش این تیم بعد از استراحتی کوتاه در پایان لیگ‌های اروپایی به جمع اردونشینان اضافه شده‌اند.

23 بازیکن اصلی و 3 بازیکن رزرو در این اردو حاضر هستند و زیر نظر کادرفنی خود را آماده می‌کنند. آنها طبق این برنامه تمرینات خود را در ورزشگاه مولای عبدالله دنبال می‌کنند. مراکش 31 می در مقابل اوکراین حاضر می‌شود. آنها بعد از آن به مصاف اسلواکی در سوئیس  خواهند رفت. آنها در آخرین بازی تدارکاتی خود به مصاف استونی خواهند رفت.

بعد از جدال با استونی آنها اسکان خود را برای رقابت‌های جام جهانی در روسیه انجام خواهند داد. نکته‌ای که رسانه‌های مراکشی به آن پرداخته‌اند مسافت محل اسکان این تیم در فورنینگ با محل برگزاری دیدارهای آن است. طبق این گزارش آنها در سن پطرزبورگ با ایران، در مسکو با پرتغال و در آخرین جدال خود مقابل اسپانیا در کالینگارت حاضر خواهند بود و این مساله نیازمند این است تا آنها از نظر بدنی در شرایط ایده آلی قرار داشته باشند و بتوانند ریکاوری لازم را داشته باشند.

تا این لحظه به طور دقیق اعلام نشده که کاروان مراکش برای رقابت با تیم‌های همگروه خود چه ساعتی به سمت شهرهای محل بازی عزیمت خواهند کرد ولی رسانه‌های مراکشی حدس را بر این گذاشته‌اند که سرمربی آنها 48 ساعت پیش از بازی‌ها اردو در محل برگزاری بازی را در نظر داشته باشد.