اظهارات فوق العاده جالب برانکو درباره نیمه نهایی لیگ قهرمانان

در پی برگزاری مراسم قرعه کشی مرحله یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان آسیا و مشخص شدن حریفان دو تیم پرسپولیس و استقلال تهران، سایت کنفدراسیون فوتبال آسیا مصاحبه ای با سرمربیان این دو تیم انجام داده است.

در این گفتگو برانکو ایوانکوویچ سرمربی کروات پرسپولیس و شفر سرمربی آلمانی استقلال از قرعه تیمهایشان ابراز رضایت کردند.

ای اف سی می نویسد: برانکو ایوانکوویچ، سرمربی تیم پرسپولیس، ، با وجود اینکه تیمش در یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان آسیا 2018 به الدوحیل مدعی برخورد کرده ، از موفقیت تیمش مطمئن است.

این مربی کروات گفت: "الدحیل قهرمان قطر است و قوت خود را در مراحل قبلی نشان داده است. با این حال، به بازیکنانم اعتقاد دارم."

الدحیل در سال 2018 چشمگیری ظاهر شده است و از هشت بازی خود دارای رکورد 100 درصد پیروزی است، - شش برد در مرحله گروهی و دو پیروزی در مرحله یک هشتم نهایی - و به دنبال آن است که این روند را در مرحله نیمه نهایی ادامه دهد.

با این حال، ایوانکوویچ روی تیمش حساب می کند و امیدوار است که موفقیت سال 2017 خود را تکرار کند، زمانی که پرسپولیس الدوحیل را – که آن زمان لخویا نامیده می شد - در مرحله یک هشتم نهایی 1-0 شکست داد.

برانکو افزود: "ما خاطرات خوبی از الدحیل در فصل گذشته داشتیم. ما می خواهیم موفقیت مان را در برابر آنها تکرار کنیم.

"ما احترام زیادی برای الدحیل قائل هستیم ، اما به تیمم اعتقاد دارم."

امیرعلی حسینی، مدیر روابط بین الملل تیم پرسپولیس، هم پس از مراسم قرعه کشی روز چهارشنبه با AFC صحبت کرد و او هم بر اعتقاد برانکو به این این باشگاه های تهرانی تاکید داشت.

حسینی گفت: "هیچ تاسفی در باره آن (قرعه کشی) وجود ندارد و یا اینکه بگوییم مایل بودیم با این یا آن تیم بیفتیم، زیرا اینجا مرحله ای است که هیچ تیمی به طور تصادفی بالا نیامده است."

"همه تیم ها قوی هستند و پرسپولیس یکی از این تیم های قوی است. و ما انتظار یک بازی واقعا هیجان انگیز را داریم. "

استقلال دیگر تیم مرحله یک چهارم نهایی منطقه غرب آسیا، روز27 اوت در بازی رفت در تهران ، میزبان السد قطر خواهد بود و وینفرد شفرسرمربی این تیم امیدوار است که شاهد حضور هر دو تیم ایرانی در جمع چهار تیم پایانی باشد.

شفر گفت: "من از قرعه مان راضی هستم و فکر می کنم پرسپولیس کار سختی را در برابر الدوحیل در یک چهارم نهایی دارد.دوست دارم هر دو تیم ایرانی به نیمه نهایی صعود کنند."

اگرچه شفر ترجیح می داد که در بازی برگشت میزبان السد باشد، اما مطمئن است که تیمش به نیمه نهایی راه خواهد یافت.

وی گفت:"من دوست داشتم در بازی برگشت میزبان السد باشم اما ما یک تیم متحد هستیم و می توانیم به نیمه نهایی برسیم.
"ما در بازی رفت در تهران مقابل طرفدارانمان تمام تلاشمان را خواهیم کرد."