چینی: کشیدن ترمز این استقلال کار هر تیمی نیست

علی چینی در مورد فصلی که استقلال پشت سر گذاشت، گفت: استقلال در این فصل فوق‌العاده بود و خوشحالم که این تیم روند رو به رشدی داشت. با آمدن شفر و توانایی‌های این مربی شرایط تغییر کرد. در ضمن استقلال با این بازیکنانی که داشت مستحق این بود که در جام حذفی قهرمان شود و در آسیا هم به مرحله یک چهارم نهایی صعود کند.

وی ادامه داد: تیمی که در ابتدای فصل توسط منصوریان و کادرش بسته شد، عالی بود و هیچ کمبودی در این زمینه وجود نداشت. به‌هرحال یکسری دلایل باعث شد تا آن زمان نتایج دلخواه ما گرفته نشود و این شرایط ممکن است برای هر مربی یا تیمی به وجود بیاید، ضمن اینکه محرومیت و مصدومیت‌ها هم تأثیرگذار بود. متأسفانه چرخ استقلال در نهایت برای منصوریان نچرخید. وقتی شفر آمد بازیکنان مصدوم هم برگشته بودند و این تیم در فصل گذشته از لحاظ بازیکن مشکلی احساس نمی‌کرد.

مربی پیشین تیم فوتبال استقلال با اشاره به تقابل این تیم با السد و شانس آبی‌پوشان برای صعود به مراحل بالاتر لیگ قهرمانان آسیا خاطر نشان کرد: استقلال با این تیم می‌تواند تا فینال آسیا برود و کشیدن ترمز این تیمِ استقلال کار هر تیمی نیست. اگر نفرات فصل گذشته حفظ شوند و چند بازیکن هم برای تقویت تیم اضافه شوند، قطعاً شرایط استقلال تغییر خواهد کرد.

چینی همچنین اظهار داشت: من برای هواداران استقلال خیلی خوشحالم، چرا که این تیم در شرایط بسیار خوبی قرار گرفته است. آنها واقعا فوق‌العاده هستند و به‌خوبی از تیم‌شان حمایت می‌کنند. اگر 80 درصد این تیم برای فصل بعد حفظ شود استقلال در سه جام می‌تواند حرف اول را بزند.