شانس دوباره زکی پور برای حضور در جمع استقلالی ها

امید نورافکن مدافع ملی پوش تیم استقلال که از فصل گذشته نیز زمزمه های حضور وی در یک تیم اروپایی به گوش می‌رسید، سرانجام عزمش را برای جدایی از جمع آبی پوشان جزم کرده است. وی به تازگی با انتشار یک پیام خداحافظی‌اش از هواداران استقلال را اعلام کرد تا شائبه جدایی‌اش از این تیم خیلی جدی تر از گذشته باشد.

استقلال فصل گذشته سه بازیکن با قابلیت بازی کردن در پست مدافع چپ داشت. امید نورافکن، میلاد زکی پور و آرمین سهربیان که هر سه نفر هم از سهمیه زیر ۲۳ سال این تیم بودند. باتوجه به افزایش سن زکی پور و سهرابیان و خروج نام این دو بازیکن از سهمیه زیر ۲۳ سال، بعید نبود یکی از این دو بازیکن و به خصوص میلاد زکی‌پور که کمتر مورد اعتماد شفر قرار گرفته بود در این فصل در خطر جدایی از جمع آبی پوشان قرار داشته باشند.

در صورتی که جدایی نورافکن از استقلال قطعی شود، احتمال این که استقلالی‌ها برای بالانس تیمشان در نقل و انتقالات یکی از این دو بازیکن را در لیست خروج قرار دهند پایین می‌آید تا به این ترتیب زکی‌پور هم شانس مجددی برای حضور در جمع استقلالی‌ها برای فصل بعد داشته باشد. به خصوص که او همچنان برای دو فصل آینده هم با آبی پوشان قرارداد دارد.