محمد صلاح روزه داری را متوقف می کند؟

فردا در چارچوب دیدار فینال لیگ قهرمانان اروپا از ساعت 23 و15 دقیقه در ورزشگاه المپیک شهر کیف رئال مادرید و لیورپول به مصاف هم خواهند رفت.

ستاره اول باشگاه لیورپول، محمد صلاح با آغاز ماه روزه‌داری به مسائل دینی خود به صورت جدی پرداخته است اما بر اساس خبر روزنامه المصری چاپ قاهره وی امشب در دیدار فینال و روز قبل از بازی قادر به روزه‌داری نخواهد بود.

این خبر که در رسانه‌های دنیای اسلام و اروپا سر و صدای بسیاری به پا کرده بود و در حالی که گمانه‌زنی ها بسیاری صورت گرفته بود در نهایت با صحبت‌های پزشک لیورپول خاتمه یافت.

صلاح در این باره گفت: به دستور خدایی که تمام این موفقیت‌ها و نعمت‌ها را به من  اعطا کرده است با جان دل گوش خواهم سپرد و عمل خواهم کرد. بی شک به روزه‌داری ادامه خواهم داد و من به روزه‌داری عادت دارم.روزه تنها یک امر فیزیکی نیست و ارتباط مستقیم با روح انسان دارد.

اما در جبهه لیورپول شرایط متفاوت بود و پزشک لک‌لک‌ها، روبن پونس در این باره گفت: من با صالح صحبت کردم و از او خواستم تنها 2 روز روزه‌داری را متوقف کند چرا که این درخواست برای مراقبت و حفظ او از آسیب‌های احتمالی و کاسته نشدن از توانایی‌هایش در جریان دیدار فینال است.

وی ادامه داد: تمام جوانب کار را در نظر گرفتیم و صلاح 2 روز روزه نخواهد گرفت.