روایت هافبک تیم ملی از اردوی ترکیه

امید ابراهیمی در حاشیه تمرین امروز تیم ملی فوتبال کشورمان در اردوی ترکیه گفت: من فکر می کنم تمریناتم شروع شده و صبح و بعد از ظهر برای جام جهانی آماده می شویم. امیدوارم با تمرین هایی که انجام می دهیم برای جام جهانی به آمادگی کامل برسیم چون تمام بازیکنان تمرکز خود را روی این بازی ها گذاشته اند. 

او ادامه داد: بچه ها بسیار رفیق و دوست هستند و همه هم قسم شده ایم تا بتوانیم در جام جهانی بهترین نتیجه را کسب کنیم و جو تیم ملی بسیار خوب است.

هافبک استقلال در مورد انتظار بالا از تیم ملی می گوید: خوشحالیم که تیم ملی نتیجه ای گرفته است که انتظارها را بالا برده است ولی ما در سخت ترین گروه قرار گرفته ایم و باید واقع بین باشیم. البته این دلیل نمی شود که تلاش نکنیم و همه قسم هستیم تا بتوانیم بهترین نتیجه را بگیریم.

ابراهیمی در بازی دوستانه با ترکیه هم می گوید: انشاالله از امروز یا فردا شروع می کنیم که ترکیه را آنالیز کنیم. چون جام جهانی را در پیش داریم این بازی برای اعتماد به نفس بیشتر به ما کمک می کنم.

او در مورد مصدومیتش هم می گوید: خدا را شکر مشکل برطرف شده است و من آرام آرام به شرایط بازی رسیده ام و هر روز شرایط بهتری را پیدا می کنم.