دلیل موجه برانکو برای نخواستن یک پرسپولیسی

 در سال‌های اخیر اخبار متنوعی در خصوص قلیان کشیدن فوتبالیست‌ها به گوش می‌رسد و این پدیده هر روز گسترده‌تر می‌شود. متأسفانه تذکرات فدراسیون، کمیته اخلاق و باشگاه‌ها نیز باعث نشد استعمال قلیان توسط فوتبالیست‌ها متوقف شود. تصاویر ستاره‌های فوتبال در حال کشیدن قلیان هم بارها در فضای مجازی منتشر شده است. بالطبع چنین اتفاقاتی در فوتبال حرفه‌ای با واکنش منفی هواداران و مردم روبه‌رو شده است اما فایده‌ای ندارد.

رفتار غیر حرفه‌ای نظیر استعمال قلیان به دور از شأن یک فوتبالیست حرفه‌ای است و در عرصه ورزش جایگاهی ندارد. به همین دلیل برانکو تصمیم گرفته یک بازیکن را به خاطر استعمال قلیان اخراج کند. برانکو معتقد است این فوتبالیست باعث گمراهی و شب‌زنده‌داری یک بازیکن آینده‌دار دیگر در پرسپولیس است و کنار گذاشتن این آقا می‌تواند کمک‌حال این جوان باشد. البته باشگاه پرسپولیس هنوز با نظر برانکو برای جواب کردن این بازیکن موافقت نکرده است اما به نظر می‌رسد مرد کروات روی حرف خود جدی باشد.

راستی اشتباه هم نکنید، اسم این بازیکن محسن مسلمان نیست! مسلمان ظاهراً با سپاهان اصفهان تمام کرده و خودش دیگر تمایلی به ادامه همکاری با برانکو ندارد اما فوتبالیست قصه ما یک سال دیگر با پرسپولیس قرارداد دارد؛ اتفاقاً قرارداد سنگینی هم دارد و می‌خواهد برای وصول آن در پرسپولیس بماند. با این حال اگر آقای X مشتری دست به نقدی پیدا کند باشگاه هم بدش نمی‌آید او را جواب کند چون در پرسپولیس جواب نداده است!