حسینی: اعتماد کی‌روش را فراموش نمی‌کنم

سیدمجید حسینی را خیلی از کارشناسان سورپرایز تیم ملی و البته سرمربی‌‌اش کارلوس کی‌روش در دیدارهای جام جهانی‌ می‌دانند. فوتبالیستی که شش ماه پیش (اواخر آبان) به اردوی تیم ملی دعوت شد و با اینکه فقط یک بار در مصاف با تیم امید ازبکستان به میدان رفت (90 دقیقه) اما از مهره‌های قابل اعتنای تیم ملی به شمار می‌رود. مدافعی جوان با انگیزه و البته 21 ساله که تازه 31 خرداد وارد سن 22 سالگی می‌شود.

سیدمجید حسینی در اردوی تیم ملی روزهای خوبی را سپری می‌کند. این مدافع کرجی تیم ملی درباره شرایط اردوی تیم ملی گفت: «همه چیز خوب است. هم تمرینات خوبی داشتیم و هم استراحت می‌کنیم. در کمپی هستیم که امکانات فوق‌‌العاده‌ای دارد و از هر نظر شرایط را برای برگزاری یک اردوی مناسب مهیا کرده است».

مدافع استقلال درباره حضور خود در جمع بزرگترهای تیم ملی از رفتار خوب قدیمی‌ترها با خودش خبر داده و می‌گوید: «واقعاً هر ثانیه بودن در اردوی تیم ملی برایم یک دنیا تجربه دارد. از اینکه کنار بازیکنان سرشناس تیم‌های مطرح اروپایی تمرین می‌کنم خیلی خوشحالم و می‌دانم که باید به بهترین نحو از این فرصت‌ها استفاده کنم. تمرین با مدافعان سرشناس تیم ملی و بودن کنار هافبک‌ها و مهاجمانی که در اروپا توپ می‌زنند، به من کمک کرده تا از نظر فنی وضعیت بهتری پیدا کنم».

او گفت: «البته مهمتر از بحث فنی از نظر اخلاقی هم درس‌های زیادی از بزرگترهای تیم ملی می‌آموزم. همه در کمال افتادگی در اردوی تیم حاضر هستند و انگار نه انگار چه جایگاه یا سابقه‌ای در تیم ملی و باشگاه‌های‌شان دارند. قطعاً همه این مسائل به رفتار کادر فنی و در رأس آن کارلوس کی‌روش بستگی دارد و من هم این موضوع را به خوبی متوجه‌ام. کی‌روش اعتماد بزرگی به من کرده و من هم دوست دارم به این اعتماد پاسخ خوبی بدهم».

حسینی در این باره که این احتمال وجود دارد در جام جهانی‌ بازی کند یا نه هم نظر جالبی داده و گفت: «همه چیز به نظر کادر فنی تیم ملی بستگی دارد. من همه تلاشم را می‌کنم و این آرزوی من است که این افتخار نصیبم شود ولی با این همه مهمتر از بازی کردن من، موفقیت تیم و ارائه فوتبال خوب و واقعی ایران در جام جهانی‌ است».

حسینی در دیدار قبلی تیم ملی برابر ازبکستان در ترکیب ثابت تیم در زمین حضور داشت که در نهایت با تک‌گل روزبه چشمی با نتیجه یک بر صفر به پایان رسید.