پرسپولیس منتظر بازگشت بازیکنان برای تمدید قرارداد

باشگاه پرسپولیس هنوز موفق به تمدید قرارداد محمد انصاری، وحید امیری، فرشاد احمدزاده و کمال کامیابی نیا نشده است. در بین این اسامی تنها امیری که پیراهن تیم ملی را بر تن دارد به سرپرست سرخپوشان اعلام کرده است اگر به خارج از ایران نرود قراردادش را تمدید خواهد کرد اما سایر گزینه ها قراردادهایشان را تاکنون تمدید نکرده‌اند. آنها اعلام کرده اند در حال استراحت هستند و فعلا نمی خواهند از تعطیلات بازگشته و پای میز مذاکره برای تمدید بنشینند.

سرپرست پرسپولیس نیز بارها عنوان کرده است شأن باشگاه پرسپولیس را می خواهد حفظ کند و حاضر نیست این بازیکنان را با سفر به مکان هایی که در حال استراحت هستند سرخپوش نگه دارد. از این رو همچنان منتظر است تا بازیکنان پرسپولیس به باشگاه مراجعه کنند.

از طرفی هم حمیدرضا گرشاسبی سرپرست باشگاه پرسپولیس که منتظر حضور این بازیکنان در دفتر خود در ساختمان باشگاه است حاضر به تمدید قرارداد با محسن مسلمان نشد. برانکو ایوانکوویچ در آخرین اظهار نظر خود اعلام کرد نیازی به وی ندارد و نمی تواند تضمینی مبنی بر حضور مسلمان در ترکیب اصلی سرخپوشان بدهد. از این رو رضایت خود را مبنی بر خروج مسلمان اعلام کرد.