آزمون: مدرک دلالی از کی‌روش دارید، رو کنید

سردار آزمون در خصوص شکست تیم ملی مقابل ترکیه اظهار داشت: بازی خوبی انجام دادیم ولی متاسفانه شکست خوردیم و شرمنده هوادارانی شدیم که به ورزشگاه آمده بودند.

وی در مورد اینکه این نتیجه باعث نگرانی هواداران فوتبال ایران شده است گفت: اصلاً جای نگرانی نیست و نگران نباشند. این دیدارها تدارکاتی است ولی در بازی‌های اصلی شرایط فرق می‌کند و ما همه تلاشمان را می‌کنیم تا در جام جهانی بهترین نتایج را بگیریم.

مهاجم تیم ملی کشورمان در مورد وارد کردن اتهام دلالی به کی‌روش عنوان کرد: من شنیدم چند بازیکن این حرف‌ها را زده‌اند. آدم واقعاً نمی‌داند چه بگوید. اگر نان و نمک کی‌روش را خورده باشید خوب او را می‌شناسید و می‌دانید قلبش برای موفقیت ایران می‌تپد. او مثل یک ایرانی رفتار می‌کند و ساعت مچی‌اش را هم ایرانی کرده است و اگر دعوا می‌کند فقط به خاطر بهتر شدن نتایج و وضعیت تیم ملی است تا موفق شود و شرمنده این مردم نشویم.

آزمون در پایان گفت: کاش کسانی که این صحبت‌ها را می‌کنند کمی شرف و وجدان داشته باشند. کسی که این صحبت‌ها را مطرح می‌کند خودش جرأت ندارد مستقیم صحبت کند و از قول افراد دیگر آن را مطرح می‌کند. واقعاً اگر کسی مدرک دلالی از کی‌روش دارد آن را رو کند.