دوست دارم با استقلال به رویاهایم برسم
میلاد زکی‌پور درباره بحث جدایی‌اش از استقلال، وضعیت تیم برای فصل آینده و ... صحبت‌هایی را مطرح کرد که در زیر می‌خوانید:

*این روز‌ها استراحت می‌کنی؟
لیگ به پایان رسیده و همه استراحت می‌کنند، من هم چند روزی استراحت کردم، اما مدتی است با دوستانم به تمرینات کنار ساحل می‌پردازیم تا از فرم آمادگی خارج نشوم.

*در چند روز اخیر بحث‌هایی مطرح شده که در لیست خروج استقلال هستی. واکنش تو به این صحبت‌ها چیست؟
برای من جای تعجب دارد که وقتی باشگاه رسما چیزی اعلام نکرده، چرا این همه حواشی بوجود می‌آید. چند وقت پیش بود که از من پرسیدند آیا باید به سربازی بروی. از شنیدن این سؤال واقعا تعجب کردم، چون من دوران خدمت سربازی را در تیم مقاومت گذراندم و طرح این مسائل برای من جای تعجب داشت.

*فکر می‌کنی در استقلال می‌مانی؟
من با تیم قرارداد دارم و دوست دارم با استقلال به رویاهایم برسم.

* چه رویاهایی؟
اولین هدف قهرمانی در لیگ برتر است. ضمن اینکه ما به جمع هشت تیم برتر آسیا راه یافته‌ایم و می‌توانیم پس از سال‌ها برای استقلال قهرمانی بیاوریم. مطمئن باشید برای فصل آینده هدف‌های زیادی دارم و می‌خواهم به نسبت فصل گذشته پیشرفت کنم. به خاطر همین است که تمریناتم را خیلی زود شروع کرده‌ام.

*فصل گذشته کمتر بازی کردی، علت آن چه بود؟
مصدومیت، در برهه‌ای که توسط کی‌روش به تیم ملی دعوت شدم، از بدشانسی با مصدومیت روبرو شدم.

*استقلال دو سال اخیر نتوانسته در لیگ برتر، موفقیتی داشته باشد. آیا امسال می‌تواند قهرمان شود؟
قرارداد شفر تمدید شده و او می‌تواند تیم را برای فصل آینده ببندد. او از تیم شناخت پیدا کرده و قطعا نقاط ضعف تیم را بهتر می‌داند. اگر او خودش تیم را ببندد، قطعا کمک زیادی می‌کند تا استقلال فصل آینده به قهرمانی برسد. ما در دو سال گذشته ابتدای فصل نتیجه نگرفتیم، اما امسال باید از همان بازی اول، محکم بازی کنیم تا نتیجه بگیریم و امتیاز از دست ندهیم.

*فکر می‌کنی استقلال بتواند برابر السد قطر موفق عمل کند؟
استقلال یکی از بهترین تیم‌های حاضر در مرحله یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان آسیاست. مطمئن باشید که السد را شکست می‌دهیم و به نیمه نهایی می‌رویم. استقلال از همه تیم‌های این مرحله بهتر است چون بازی‌های ما نشان داده در چه کیفیتی قرار داریم.

*اگر پرسپولیس تیم الدحیل قطر را شکست دهد، شاهد دربی جالبی در نیمه نهایی خواهیم بود.
بله، اگر پرسپولیس حریفش را شکست بدهد و ما هم مقابل السد به پیروزی برسیم، دربی آسیایی را پیش‌رو داریم. امیدوارم یک تیم ایرانی بتواند به فینال برسد. استقلال شرایط خیلی خوبی دارد و اگر حمایت شود و بازیکنان در این تیم بمانند، شانس اول رسیدن به فینال خواهیم بود.