روشنگری استیلی درباره اضافه نشدن عابدزاده به تیم ملی امید

حمیداستیلی در خصوص آخرین وضعیت دستیاران زلاتکو کرانچار در تیم امید اظهار داشت: قرار شده کرانچار یک مربی بدنساز و یک مربی دروازه‌بان با خودش بیاورد. از بین دستیاران ایرانی هم کارمان با رضا شاهرودی تمام شده و نفر بعدی که مدنظرمان است محمود کریمی است. خود کرانچار کریمی را پیشنهاد داده ما فعلا از نظر مالی با هم صبحت نکردیم، اما از نظر فنی مشکلی با کریمی نداریم.

وی درباره اینکه چرا احمد رضا عابدزاده به کادر فنی تیم امید اضافه نشد عنوان کرد: احمدرضا گفت که در حال افتتاح شعبات رستورانش است و نمی‌رسد که با تیم امید همکاری کند.

مدیر تیم امید کشورمان در خصوص اینکه مبلغی که برای قرارداد مربیان ایرانی در نظر گرفته شده چقدر است؟ گفت: این مبلغ در حد تیم ملی است! درست است که به اندازه قرارداد‌های باشگاهی نیست، اما بالاخره حضور در خود تیم ملی هم یک شخصیت اجتماعی دارد.

استیلی درباره برنامه‌های آتی تیم امید کشورمان گفت: از ۱۲ خرداد دو اردوی ۵ روزه داریم و قرار است دو گروه ۳۰ نفره در این اردو تست شوند. این بازیکنان ترکیبی از بازیکنان جدید و قدیمی هستند که در نهایت ۳۰ نفر از آن‌ها در فهرست اسامی بازی‌های آسیایی جارکاتا قرار می‌گیرند. از بین این ۳۰ نفر ۲۰ نفر به جاکارتا اعزام می‌شوند.

وی در پاسخ به این سوال که تیم فوتبال کشورمان با چه کیفیتی در مسابقات آسیایی جاکارتا شرکت می‌کند گفت: همانطور که می‌دانید در مسابقات آسیایی و در مسابقات فوتبال تیم‌های زیر ۲۳ سال شرکت می‌کنند که می‌توانند سه بازیکن بزرگسال را هم بگیرند، اما ما می‌خواهیم با تیم زیر ۲۱ سالمان در این مسابقات شرکت کنیم.

حالا اگر در برخی از پست‌ها نتوانیم بازیکن مدنظرمان را پیدا کنیم ممکن است از سهیمه بزرگسالمان حساب کنیم البته هنوز این مسئله قطعیت پیدا نکرده، اما این احتمال وجود دارد که از بازیکنان خوب لیگ نفراتی را به جاکارتا ببریم.

وی در پاسخ به این سوال که چه انتظاری از تیم فوتبال ایران در بازی‌های جاکارتا می‌رود، تاکید کرد: ما به جاکارتا می‌رویم تا نمایش خوبی داشته باشیم، اما هدفمان المپیک ۲۰۲۰ توکیو است هر چند با تمام توان در جاکارتا حاضر خواهیم شد.