وقتی استقلال «بازیکنان زیر میزی» نمی‌خرد

در استقلال اتفاق جالبی رخ داده است‌؛ هر بار به پایان فصل می‌رسیدیم لحظه‌شماری می‌کردیم که بازیکنان خارجی این تیم بدون سر و صدا بروند و باید دست به دعا و التماس می‌شدیم که راه فیفا را در پیش نگیرند و از باشگاه شکایت نکنند..

امروز اما همه استقلالی‌ها بابت حفظ جپاروف در این تیم خوشحالند و با تمام وجود دوست دارند تیام در استقلال بماند! می‌بینید چقدر اوضاع با گذشته تفاوت پیدا کرده است؟ استقلال در خرید بازیکنان خارجی آنقدر بدسلیقه بود که شاهکاری مانند «لیام ردی» را به عنوان دروازه‌بان می‌خرید و حتی یک دقیقه هم او را بازی نمی‌داد اما این روزها بازیکنانی که مایه‌ای نیستند و برای خود مدیر برنامه رسمی دارند به استقلال می‌روند.

کاملاً مشخص است که هیچ نسبتی میان سرمربی تیم با بازیکن مربوطه و دلال وجود ندارد و آقای بازیکن از کانال رسمی وارد تیم می‌شود... اگر از مورد بویان بگذریم فعلاً خبری از بازیکنانی نیست که به استقلال می‌آمدند و بازی نمی‌کردند اما فرجام کارشان به فیفا می‌کشید و کلی بدهی خارجی روی دست باشگاه می‌ماند. اینکه همه این روزها برای ماندن تیام تلاش می‌کنند نشان می‌دهد که استقلال بازیکن خوبی خریده است. برای خرید بازیکن هم مثل آن روزها که استقلال به برزیل نماینده سرمربی را اعزام می‌کرد و در نهایت یک بازیکن از همه جا مصدوم و لت و پار به ایران می‌آمد عمل نمی‌شود!