خبر خوش برای استقلالی ها/ "تیام" باز می گردد؟

گفته میشد که تیام همکاری با مدیر برنامه هایش را پس از تخلف او و دریافت وجه از باشگاه الکویت قطع کرده  و البته باشگاه استقلال هم این مدیر برنامه را تهدید به شکایت کرده است.

اما تازه ترین شنیده ها حاکی است که روزبه مدیر برنامه هاى تیام همچنان در کنار مهاجم سنگالى قرار دارد و بحث کلاهبردارى از تیام توسط این فرد شایعه است و در حال حاضر تیام تمامى برنامه هاى کارى خود را با این مدیر برنامه دنبال مى کند.

روزبه مدیر برنامه هاى تیام پس از اتفاقات باشگاه الکویت و پس دادن مبلغ پیش پرداخت به این باشگاه، با مدیران باشگاه استقلال در ارتباط است و همچنان مذاکرت میان طرفین ادامه دارد رقم ٣٥ هزار دلارى که مدیر برنامه هاى تیام از الکویت براى عقد قرارداد یا همان دریافت رضایت نامه این بازیکن دریافت کرده بود پس داده شده است  تا بدین ترتیب پرونده حضور تیام در الکویت بسته شود و راه براى مذاکرات استقلالى ها بازشود.

روزبه مدیر برنامه تیام گفت :من در کنار تیام کارهاى مربوط به فوتبال او را انجام مى دهم و از افرادى که شایعه درست مى کنند مى خواهم دست از این کار ها بردارند .به طور حتم من و تیام تصمیمى مى گیریم که هواداران استقلال خوشحال شوند.