کاپیتان تیم ملی اسپانیا تهدید به مرگ شد

برخورد سرخیو راموس با محمد صلاح در دقیقه ۲۸ دیدار فینال لیگ قهرمانان اروپا بین تیم های رئال مادرید و لیورپول که منجر به خروج فوق ستاره مصری تیم یورگن کلوپ از زمین بازی و در نهایت از دست رفتن قهرمانی این رقابت‌ها برای لک لک‌ها شد، سبب شده راموس پیام‌های تهدید آمیزی دریافت کند.

کاپیتان تیم ملی اسپانیا تهدید به مرگ شد

در روز‌های اخیر بار‌ها پیام‌ها و تماس‌هایی با کاپیتان تیم ملی اسپانیا که اکنون در اردوی آماده سازی این تیم برای جام جهانی ۲۰۱۸ روسیه حضور دارد گرفته شده است و از سوی برخی هواداران افراطی تیم ملی فوتبال مصر تهدید به مرگ شده اند.

این درحالی است که فدراسیون فوتبال مصر به تازگی مدت دوری محمد صلاح از فوتبال را ۳ هفته اعلام کرده بود و در این وضعیت مهاجم لیورپول تنها دیدار نخست فراعنه را در جام جهانی مقابل اروگوئه از دست می‌دهد.

تماس‌های تهدید آمیز با سرخیو راموس و اعضای خانواده او به حدی بوده است که آن‌ها مجبور شده اند شماره تلفن‌های خود را تغییر دهند.

تیم ملی اسپانیا یک شنبه هفته آینده در دیداری تدارکاتی به مصاف سوئیس می‌رود و با این وضعیت، احتمال دارد کاپیتان ماتادور‌ها در این بازی شاگردان خولن لوپتگی را همراهی نکند تا از لحاظ روحی ریکاوری شود.