طعنه سنگین کی روش به برانکو

کی روش سرمربی تیم ملی فوتبال ایران پس از انتقاداتی که برخی پیشکسوتان فوتبالی درباره خط خوردن 4 بازیکن از لیست تیم ملی او داشتند این روز ها دست به اقدام جالبی زده است .

کی روش در صحبت های اخیر خود طعنه سنگینی به برانکو و علی کریمی زده و بیان کرده است:شاید همانند قبل، مربیانی به تیم ملی برگردند که اگر بازیکنان به بطری آب لگد بزنند یا نمی‌خواستند بازی کنند، اما باز به آنها بازی می‌دادند.

او افزود: نباید فراموش کنیم که تیم ملی در چند ماه دیگر بازی های جام ملت‌های آسیا را پیش رو دارد و فکر می‌کنم مربی بعدی ای که در راس تیم ملی قرار می گیرد اگر در ترکیب تیم یک یا دو تغییر انجام دهد من سورپرایز می‌شوم چرا که در حال حاضر تیم ملی تقریبا ما آماده هست و تفکر ما نه تنها برای جام جهانی بلکه برای رقابت های جام ملت‌ها نیز بود.

کی روش عنوان کرد: در گذشته شنیده بودم اگر بازیکنان به بطری آب لگد بزنند یا نمی‌خواستند بازی کنند، اما باز به آنها بازی داده می شد و بعید نیست برای جام ملت‌ها مربیانی به تیم ملی برگردند که بازیکنانش مجدد به بطری آب لگد بزنند .بنابراین اگر باز همان طرز تفکر ها به تیم ملی برگردد و دوباره در این تیم حاکم شود شاید شاهد یکسری تغییراتی باشیم اما اگر به این شکل نباشد تغییر چندانی را نخواهیم داشت.

بدون شک اینگونه صحبت های کی روش می تواند طعنه سنگینی به برانکو و علی کریمی باشد.