اولویت اولم حضور دوباره در استقلال است!

جابر انصاری مهاجم استقلال این روزها با استفاده از تعطیلات لیگ برتر در کنار خانواده‌اش مشغول استراحت است. او که با استقلال قرارداد دارد اولویتش حضور دوباره در این تیم است.

جابر انصاری مهاجم استقلال این روزها با استفاده از تعطیلات لیگ برتر در کنار خانواده‌اش مشغول استراحت است. او که با استقلال قرارداد دارد اولویتش حضور دوباره در این تیم است. با جابر درخصوص شرایط این روزهای استقلال و خودش صحبت کردیم.

* درخصوص آخرین شرایط خودت صحبت می‌کنی.

این روزها در حال استراحت کردن هستم و  کنار خانواده در حال گذراندن تعطیلات بوده و بعد از سپری کردن یک فصل سخت که البته پایان خوشی داشت، به تمرین اختصاصی نیز می‌پردازم.

* وضعیتت برای فصل آینده چطور است؟

من با استقلال قرارداد دارم و اولویت اولم حضور دوباره در این تیم است و امیدوارم شرایطی فراهم شود که باز هم در خدمت استقلال بمانم.

* اما می‌دانی هر روز نامت در لیست مازاد استقلال قرار می‌گیرد؟

در روزهایی که خبری نیست و همه منتظر شروع جام‌جهانی هستند، انتظار چنین اخباری دور از انتظار نیست. خب نیم‌فصل هم می‌گفتند اسمم در لیست مازاد است اما دیدید که مربی به من اعتقاد داشت و باز هم در خدمت تیم ماندم. فکر نمی‌کنم چنین خبری درست باشد و تمام تمرکزم را برای موفقیت بیشتر تیم و استقلال خواهم گذاشت.

* خیلی‌ها می‌گویند چون جابر زیاد اهل هیاهو نیست، این شایعات برایش درست می‌شود.

کلا با هیاهو رابطه خوبی ندارم. آرامش را بیشتر ترجیح می‌دهم و تلاش می‌کنم تا در عمل، همه چیز را ثابت کنم. فکر می‌کنم فصل گذشته، به غیر از زمانی که مصدوم بودم، عملکردم بد نبود و در خیلی از بازی‌ها توانستم کمک‌رسان تیم باشم.

* رابطه‌ات با هواداران چطور است؟

هواداران هر وقت مرا در خیابان می‌بینند از من بابت حضورم در تیم تشکر می‌کنند و فکر می‌کنم رابطه خوبی با آنها دارم. ما فوتبالیست‌ها تمام تلاش‌مان را می‌کنیم در هر تیمی که بازی می‌کنیم، هواداران آن تیم را خوشحال کنیم.

* فکر می‌کنی چه زمانی تکلیفت با استقلال روشن شود؟

فکر می‌کنم قبل از شروع تمرینات، نشستی را با مسوولان استقلال برگزار کنم و در آن همه چیز مشخص خواهد شد. از چند تیم هم پیشنهاداتی شده اما ابتدا باید تکلیفم با استقلال مشخص شود.

* قرعه‌کشی لیگ هم انجام شد.

فکر می‌کنم استقلال در چهار هفته اول بازی‌های سختی را در پیش دارد. همه تیم‌هایی که در ابتدای فصل با استقلال بازی دارند همگی تیم‌های شناخته‌شده فوتبال ایران هستند. در تیمی هم که می‌خواهد قهرمان شود باید در همان نیم‌فصل اول امتیازات را جمع‌آوری کند. امسال استقلال آن انگیزه لازم را دارد که با شفر قهرمان شود. البته امسال تیم‌ها یارگیری خوبی انجام داده‌اند و استقلال هم به زودی نفرات مورد نیازش را جذب خواهد کرد تا با تیمی کامل تمرینات را شروع کنیم.

* در آسیا باید با السد قطر بازی کنید.

السد از جمله تیم‌های مدعی لیگ قهرمانان آسیاست. آنها چند سالی است که همیشه در تیم‌های مرحله پایانی حضور دارند. امسال هم در دور مقدماتی توانستند عملکرد خوبی داشته باشند. همان‌طور هم که می‌دانید ژاوی ستاره سابق بارسلونا هم در این تیم حضور دارد. ما اگر بتوانیم در بازی رفت در ورزشگاه آزادی، با حضور صد هزار هوادار کار این تیم را یکسره کنیم، در بازی برگشت کار راحت‌تری را در پیش داریم.

* ولی هواداران دوست داشتند دربی آسیایی برگزار شود.

حیف بود در این مرحله یک تیم ایرانی حذف شود. خدا را چه دیدید شاید پرسپولیس هم مقابل الدحیل قطر به پیروزی رسید و در نیمه‌نهایی با یکدیگر رقابت داشتیم.