مقایسه نمایش فنی دو تیم ایران و ایتالیا

در این مسابقه تیم ملی والیبال ایتالیا به راحتی و با پیروزی در سه ست پیاپی از سد تیم ملی والیبال ایران گذشت و چهارمین برد خود در این مسابقات را تصاحب کرد.

تیم ملی والیبال ایتالیا در این مسابقه و در مجموع سه ست 75 امتیاز بدست آورد. 40 امتیاز ایتالیایی ها از روی آبشارها و حملات مستقیم بدست آمد. 5 امتیاز از دفاع مستقیم برای تیم ایتالیا کسب شد. نمایش خوب و نقطه قوت تیم ایتالیا اما از نقطه سرویس بود. جایی که شاگردان بلنجینی در مجموع سه ست ، 6 امتیاز مستقیم از سرویس‌های خود تصاحب کردند که به نوع خود آماری جالب توجه است.

25 امتیاز برای تیم ایتالیا روی خطاهای تیم حریف یعنی تیم ملی والیبال ایران بدست آمد. شاگردان بلنجینی علاوه بر نمایش خوب در سرویس، در توپ گیری و دریافت نیز امار خوبی داشتند. 39 توپ گیری و 19 دریافت حاصل تلاش این تیم در دیدار مقابل ایران بود.

در آن طرف میدان تیم ملی ایران در مجموع سه ست این مسابقه 61 امتیاز بدست آورد. در حالی که حریف ایران در سرویس بی نظیر عمل کرد اما تیم ملی کشورمان تنها موفق به کسب یک امتیاز از سرویس مستقیم شد.

31 امتیاز تیم ایران از آبشارها و اسپک‌های مهاجمین بدست آمد، 16 امتیاز نیز خطاهای ایتالیایی به امتیازات ایران افزود. مدافعان ایران در این مسابقه همچنین 6 امتیاز از دفاع مستقیم مقابل مهاجمان ایتالیا بدست آوردند.  

شاگردان ایگور کولاکوویچ، در این مسابقه 33 توپ گیری و تنها 11 دریافن داشتند که آمار جالبی به شمار نمی‌رود.

در نهایت این مسابقه با برتری 3 بر صفر ایتالیا و با نتایج 25 بر 23 ، 25 بر 18 و 25 بر 20 به پایان رسید. در دیگر دیدار این گروه از ساعتی دیگر تیم ملی آرژانتین باهدایت خولیو ولاسکو به مصاف تیم ملی والیبال کانادا خواهد رفت.